» بررسی » اتریوم (ETH) 3200 دلار شکست، شیبا اینو (SHIB) 21 درصد افزایش یافت، توکن فورور (FURR) پس از پیش فروش 1 میلیون دلاری، شتاب را حفظ کرد.
بررسی

اتریوم (ETH) 3200 دلار شکست، شیبا اینو (SHIB) 21 درصد افزایش یافت، توکن فورور (FURR) پس از پیش فروش 1 میلیون دلاری، شتاب را حفظ کرد.

2024-04-26 0014

پس از رویداد اخیر نصف شدن بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال انعطاف پذیری و پویایی قابل توجهی را نشان می دهد. اتریوم ( ETH ) به عنوان یک پیشتاز ظاهر می شود و از سد مقاومت 3200 دلاری عبور می کند و نشان دهنده حرکت صعودی است. در همین حال، Shiba Inu ( SHIB ) تنها در یک هفته افزایش قابل توجه 21٪ را تجربه می کند و با رشد سریع خود توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. در میان این پس‌زمینه فعالیت‌های بازار، Furrever Token ( FURR ) متمایز است و شتاب خود را پس از یک پیش‌فروش موفق که قبلاً از مرز 1 میلیون دلار فراتر رفته است، حفظ می‌کند. همانطور که چشم انداز کریپتو پس از نصف شدن تکامل می یابد، این تحولات بر تنوع و پتانسیل موجود در فضای دارایی دیجیتال تاکید می کند.

اتریوم (ETH) انعطاف پذیری را نشان می دهد، چشم ها بیشتر وارونه است

اتریوم ( ETH ) به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و سودهای بالای منطقه مقاومت 3120 دلاری را حفظ می‌کند. در حال حاضر با قیمت 3262 دلار معامله می شود، ETH قصد دارد از سطح مقاومت بحرانی 3280 دلار فراتر رود تا حرکت صعودی خود را بیشتر تقویت کند. به روز رسانی های اخیر نشان می دهد که اتریوم از مقاومت 3220 دلار فراتر رفته و بالاتر از 3165 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. یک خط روند صعودی قابل توجه با پشتیبانی 3170 دلار در نمودار چهار ساعته نشان دهنده حرکت صعودی بالقوه در صورت شکست ETH مقاومت 3280 دلاری است. علیرغم شکست در غلبه بر مقاومت 3280 دلاری در روزهای اخیر، بسته شدن بالاتر از مقاومت 3550 دلاری می تواند ETH را به سطوح بالاتری برساند و احتمالاً 3750 دلار را آزمایش کند. از جنبه نزولی، حمایت فوری در حدود 3200 دلار است، با حمایت قابل توجه تر نزدیک به 3180 دلار و خط روند. سطح 3,120 دلار به عنوان یک سطح حمایت حیاتی برجسته می شود، با شکستن زیر به طور بالقوه ETH را به سمت 3,030 دلار سوق می دهد. شاخص‌های فنی، از جمله MACD و RSI چهار ساعته، حرکت مثبت برای ETH/USD را نشان می‌دهند، که نشان‌دهنده چشم‌انداز مطلوب برای اقدام قیمت است.

ATH جدید Shiba Inu (SHIB) ممکن است به زودی عرضه شود

علیرغم کاهش 3.5 درصدی نسبت به دیروز، شیبا اینو ( SHIB ) در هفته گذشته 21 درصد افزایش داشت و قیمت فعلی آن 0.00002642 دلار است. پس از نصف شدن، جامعه ارزهای رمزنگاری شده اهداف بالاتری را در نظر می گیرد، با روندهای تاریخی که حاکی از تأثیر بازار صعودی است. قابل توجه است که SHIB به دلیل عملکرد و پتانسیل چشمگیر گذشته خود توجه تحلیلگران را به خود جلب می کند. دیدگاه‌های تحلیلگران خوش‌بین در مورد پیش‌بینی‌های قیمت، باور به توانایی SHIB برای تکرار شاهکارهای تاریخی، با انتظارات سود قابل توجه، بازتاب می‌یابد. لوسی، یکی از چهره‌های کلیدی تیم SHIB، ابراز اطمینان می‌کند که از اوج‌های قبلی پیشی می‌گیرد، که با افزایش قیمت اخیر 350 درصد تقویت شده است. با مشاهده شباهت‌های بین چشم‌انداز SHIB و شکل‌های صعودی گذشته، تحلیلگرانی مانند Rafaela Ligo و Javon Marks اهداف قیمتی بالقوه‌ای را ارائه می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند که به ترتیب به سمت $0.00014 و $0.0001553 صعود کنند. کارشناسان بازار، از جمله آرماندو پانتوجا، در مورد سیر صعودی SHIB با پیش بینی رسیدن به 0.001 دلار پس از هاوینگ حدس می زنند. با این حال، تحقق چنین اهداف بلندپروازانه ای ممکن است نیاز به افزایش قابل توجهی تا سال 2025 داشته باشد. برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مانند Gemini پیش بینی های بالقوه قیمت را بر اساس عملکرد بیت کوین پس از نصف شدن ارائه می دهند، قیمت های SHIB را از 0.00006 تا 0.0001 دلار پیش بینی می کنند، مشروط به رسیدن قیمت بیت کوین به 100،000، 100،000 یا 100،000 دلار.

توکن فورور (FURR): حرکت پایدار در میان عدم قطعیت بازار

در بحبوحه عدم قطعیت بازار، توکن Furrever ( FURR ) به عنوان چراغی از انعطاف پذیری برجسته می شود و حرکت خود را در مرحله پیش فروش حفظ می کند. FURR، یک پروژه ارز دیجیتال که شبیه هیچ پروژه دیگری نیست، چشم اندازی تازه و دوست داشتنی را به فضای کریپتو با القای دوز مقاومت ناپذیری از زیبایی به آن می بخشد. با خروج از جدیتی که اغلب با پروژه های بلاک چین همراه است، FURR تجربه لذت بخش و جذابی را به کاربران ارائه می دهد که از جذابیت جهانی بچه گربه های زیبا استفاده می کند.

در قلب ماموریت FURR ایجاد یک اکوسیستم رمزنگاری عجیب و دلگرم است که در آن کاربران می توانند در جامعه ای متمرکز بر شادی مشترک و قدردانی از جنبه سبک تر رمزنگاری مشارکت کنند. این پروژه در تلاش است تا حس رفاقت و ارتباط را در میان کاربران خود تقویت کند و از مفاهیم سنتی سودمندی بلاک چین فراتر رود.

با تمرکز بر تعامل کاربر و رشد پروژه، FURR یک پلتفرم کاربرپسند مزین به تصاویر گربه شایان ستایش ایجاد کرده است که برچسب‌ها، شکلک‌ها و تصاویر زیبا با تم گربه را ادغام می‌کند تا تجربه کلی را بهبود بخشد. این رویکرد بازیگوش نه تنها FURR را از همتایان خود متمایز می کند، بلکه محیط منحصر به فرد و لذت بخشی را برای اعضای جامعه خود ایجاد می کند.

The tokenomics of FURR reflect a strategic allocation of tokens, with 65% available during the presale phase, 25% allocated for DEXs, and 10% reserved for the team, locked for a year to reassure the community of project longevity. This transparent allocation strategy, coupled with the team’s commitment to security and compliance, instills confidence among investors and users alike.

Despite market fluctuations, FURR has already achieved significant milestones, having raised over $1 million within just two months of its presale launch. This remarkable success underscores strong investor interest and confidence in the project’s vision and potential. As FURR prepares for its official launch on DEX PancakeSwap, it remains steadfast in its dedication to security and compliance, conducting audits and implementing safety measures to ensure a secure and enjoyable experience for all users.

Amidst the challenges posed by market volatility, FURR’s organic growth and active community engagement further reinforce its resilience and potential. With an active Telegram channel boasting nearly 4,000 members, FURR’s community-driven approach is evident, exemplifying its ability to navigate through turbulent market conditions while maintaining its upward trajectory toward success.

FURR’s current price stands at $0.000648. To learn more about Furrever Token and join its community, visit the official website at furrevertoken.com. For any inquiries or support, reach out to the official support channel at [email protected].
Discover the Most Exclusive Presale Opportunity of 2024 Now:

Furrever Token Official Website  |   Visit Furrever Token Presale

Join Official Telegram Group       |   Follow Official X Account

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×