» بررسی » فرصت برای سودهای عظیم خود را در $RECQ نشان می دهد در حالی که سولانا و بیت کوین کش ارسال بالاتری دارند
بررسی

فرصت برای سودهای عظیم خود را در $RECQ نشان می دهد در حالی که سولانا و بیت کوین کش ارسال بالاتری دارند

2024-04-16 0020

TLDR

  • در صورت ادامه بهبود بازار، سولانا (SOL) می تواند به 200 دلار بازگردد .
  • افزایش علاقه باز به معاملات آتی بیت کوین کش می تواند عملکرد BCH را افزایش دهد .
  • توکن $RECQ Rebel Satoshi توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است زیرا برای افزایش 525٪ آماده می شود .

فعالیت شبکه سولانا (SOL) با نزدیک شدن به پایان سه ماهه اول 2024 در حال افزایش است. بیت کوین کش با بازیابی اواخر ماه مارس، سرمایه گذاران را متحیر کرده است.

توکن $RECQ Rebel Satoshi اکنون به بحث جامعه کریپتو تبدیل شده است. پس از راه اندازی موفقیت آمیز توکن $RBLZ شبکه ، احساسات سرمایه گذاران آن افزایش یافته است. با این حال، آیا $RECQ می تواند به یکی از برترین سکه های رمزنگاری تبدیل شود ؟ بیا بحث کنیم.

به ما بپیوندید تا انقلاب ارزهای دیجیتال را هربار به نمایش بگذاریم. اکنون مشترک شوید تا اخبار روزانه و به‌روزرسانی‌های بازار را به همراه میلیون‌ها مشترک دیگر ما در صندوق ورودی خود دریافت کنید (درست است، میلیون‌ها نفر ما را دوست دارند!) – منتظر چه هستید؟

پس از پرده برداری از $RECQ، انجمن ساتوشی شورشی سر و صدای بیشتری به دست می آورد

Rebel Satoshi ترکیبی عالی از سیستم‌های میم کوین، مزایای بازی برای کسب درآمد، شرط‌بندی سکه و انگیزه‌ای برای تمرکززدایی است. این پروژه بخشی از نام خود را از بنیانگذار بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو گرفته است. به همین ترتیب، برخی از اصول اولیه Rebel Satoshi از بنیانگذار افسانه ای بیت کوین آمده است. Rebel Satoshi همچنین برای جامعه خود ارزش مالی ایجاد می کند. با این حال، موضوع اصلی آن گسترش تمرکززدایی در صنعت کریپتو است.
ساتوشی شورشی مانند افکاری که نگران افزایش قدرت های متمرکز در بخش DeFi هستند جمع می شود. این پروژه قصد دارد راه‌های ثروت‌سازی را راه‌اندازی کند و در عین حال ارزش بازاری 100 میلیون دلاری را ایجاد کند . 
این جاه طلبی جسورانه قرار است قدرت اکوسیستم های غیرمتمرکز را نشان دهد. برخی از روش‌هایی که Rebel Satoshi برای ایجاد ارزش برای جامعه خود به کار می‌گیرد، شامل تجارت NFT، شرط‌بندی سکه و بازی‌های بازی برای کسب درآمد است.
Rebel Satoshi همچنین دارای یک مدل توکنومیک منحصر به فرد با دو سکه است: $RECQ و $RBLZ. خرید کالا در Rebel Satoshi با استفاده از توکن های $RECQ انجام می شود . علاوه بر این، $RECQ به شبکه‌های بازی برای کسب درآمد در بازی Rebel Satoshi دسترسی می‌دهد . توکن دیگری که توسط Reb el Satoshi استفاده می‌شود، توکن $RBLZ است که دارای حقوق حاکمیتی است. 
اعضای انجمن می توانند در ازای بازدهی بالای APY، سکه های RBLZ دلاری را شرط بندی کنند . $RBLZ پس از رشد 150 درصدی در پیش فروش خود در حال حاضر فعال است. سرمایه گذاران می توانند $RBLZ را از Coinstore، Uniswap، DEXTools و CoinGecko  خریداری کنند .


انفجار در بازار سکه میم. چگونه جانشینان بالقوه $WIF، $PEPE و $BONK را پیدا کنیم؟

کلید؟ ورود به موقع، به خصوص در مرحله ICO . امروز NuggetRush را بررسی کنید ! این memecoin جدید بازی‌های بازی برای کسب درآمد را با سرمایه‌گذاری‌های معتبر استخراج طلا ترکیب می‌کند. فرصت را با قیمت های پیش فروش مداوم غنیمت شمرده! بعلاوه، برای راه اندازی آتی $NUGX در صرافی های بزرگ آماده شوید.

نمایش بیشتر +

اکنون همه نگاه‌ها به $RECQ معطوف شده است که هنوز در مرحله پیش‌فروش Early Bird است. در حال حاضر با قیمت 0.0020 دلار معامله می شود. با این حال، $RECQ با جهش 85 درصدی به 0.0037 دلار و 525 درصد به قیمت راه اندازی خود 0.0125 دلار خواهد رسید و به یکی از بهترین سرمایه گذاری های ارز دیجیتال تبدیل می شود .


گسترش Render فعالیت شبکه را در Solana افزایش می دهد

مهاجرت اخیر رندر به سولانا (SOL) شروع به ثمربخشی برای دومی کرده است. در 22 مارس، Render اعلام کرد که با هوش مصنوعی Stability همکاری می کند تا مجموعه داده هایی را برای آموزش دارایی های سه بعدی بسازد. با توجه به چارچوب ترکیب چند بازیگر مشارکت، فعالیت شبکه رندر افزایش خواهد یافت. این می تواند باعث افزایش متناظر در فعالیت شبکه سولانا (SOL) شود.
اخبار گسترش Render در بحبوحه تلاش سولانا برای بازگشت به 200 دلار منتشر می شود. SOL در ابتدای مارس 129.99 دلار معامله شد. بیش از دو هفته بعد، SOL با 55.4 درصد افزایش به 202.12 دلار رسید. پنج روز بعد، SOL با 13.7 درصد کاهش به 174.36 دلار رسید و در اواخر مارس با 9.3 درصد بهبود به 190.70 دلار رسید.
سولانا (SOL) به دلیل فعالیت بالای میم کوین ممکن است افزایش بیشتری پیدا کند . برخی از بازیگران برتر در رونق فعلی میم کوین در Solana (SOL) هستند. توکن هایی مانند Dogwifhat و BONK فعالیت شبکه Solana را افزایش داده اند. این می تواند ارزش SOL را 10 درصد افزایش دهد و به 209.95 دلار برساند.

بیت کوین کش در اواخر مارس بهبود یافت و به 500 دلار رسید

بیت کوین کش (BCH) جایگاه خود را به عنوان یکی از آلتکوین های برتر در ماه مارس حفظ کرده است. با وجود از دست دادن شتاب پس از کاهش بیت کوین، بیت کوین کش (BCH) به بالای 500 دلار رسیده است . این رالی احساسات سرمایه گذاران را در مورد بیت کوین کش قبل از رویداد نصف شدن آن که برای 4 آوریل برنامه ریزی شده بود، تقویت کرد.
BCH تا آغاز ماه مارس با قیمت 500.81 دلار معامله شد. تقریباً سه هفته بعد، BCH با 28.2 درصد کاهش به 359.24 دلار رسید. سپس BCH بهبود یافت و تا اواخر مارس با 50.2 درصد افزایش به 539.79 دلار رسید.
نصف شدن بیت کوین کش (BCH) پاداش بلوک آن را به 3.125 BCH کاهش می دهد. تحلیلگران انتظار دارند که این افزایش بیت کوین کش را تحریک کند. علاوه بر این، علاقه باز در معاملات آتی بیت کوین کش (BCH) در 28 مارس دو برابر شد و به 500 میلیون دلار رسید. تحلیلگران می گویند این تحولات می تواند BCH را با 15.9٪ افزایش به 625.99 دلار برساند.
برای اطلاع از آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات بیشتر، حتما به سایت رسمی Rebel Satoshi مراجعه کنید یا از طریق تلگرام با Rebel Red تماس بگیرید .

سلب مسئولیت: این محتوای حمایت شده توسط CaptainAltcoin تایید نشده است، که هیچ مسئولیتی در قبال صحت یا کیفیت آن ندارد. این محتوا توسط تیم CaptainAltcoin نوشته نشده است. ما به خوانندگان توصیه می کنیم قبل از تعامل با شرکت های برجسته، تحقیقات خود را انجام دهند. اطلاعات ارائه شده مشاوره مالی یا حقوقی نیست. نه CaptainAltcoin و نه هیچ شخص ثالثی خرید یا فروش محصولات مالی را توصیه نمی کنند. سرمایه گذاری در دارایی های کریپتو پر ریسک است. احتمال ضرر را در نظر بگیرید CaptainAltcoin هیچ مسئولیتی در قبال خسارت یا ضرر ناشی از استفاده یا اتکا به این محتوا ندارد.

بررسی NuggetRush ($NUGX)


حمایت شده: مسئولانه سرمایه گذاری کنید، خودتان تحقیق کنید.
NuggetRush با حضور در مرحله ICO خود فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاران اولیه فراهم می‌کند تا با قیمت‌های بالقوه پایین‌تر وارد شوند
. یک تجربه متمایز و همه جانبه با تشویق ملاقات های فیزیکی بین اعضا یکپارچه سازی NFT با شخصیت های برجسته
یک
جامعه قوی را تقویت می کند.



به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×