» بررسی » پیش‌بینی قیمت هدرا: HBAR با انکار بلک راک 34 درصد کاهش می‌یابد زیرا این سکه SOL Meme به سرمایه‌گذاران آخرین فرصت برای خرید می‌دهد.
بررسی

پیش‌بینی قیمت هدرا: HBAR با انکار بلک راک 34 درصد کاهش می‌یابد زیرا این سکه SOL Meme به سرمایه‌گذاران آخرین فرصت برای خرید می‌دهد.

2024-04-26 0013

قیمت هدرا در 24 ساعت گذشته 34 درصد کاهش یافت و در ساعت 00:15 صبح به وقت شرقی به 0.1132 دلار رسید و حجم معاملات با 13 درصد کاهش به 1.9 میلیارد دلار رسید.

این پس از آن صورت می گیرد که بلک راک تأیید کرد که “هیچ رابطه تجاری” با هدرا ندارد و هدرا هشگراف را برای توکن کردن وجوه بلک راک که شامل سهام 22 میلیارد دلاری صندوق بازار پولی آن است، انتخاب نکرده است.

روز سه‌شنبه، هدرا اعلام کرد که شرکت‌های بلاک چین Archax و Ownera، صندوق خزانه‌داری ایالات متحده ICS BlackRock را در Hedera توکن کرده‌اند. توکن Hedera، HBAR 100٪ پس از آن اعلام افزایش یافت.

امروز ما شاهد تاریخچه #RWA هستیم زیرا صندوق بازار پول خزانه داری ایالات متحده (MMF) ICS @BlackRock در Hedera با @ArchaxEx و @OwneraIO توکن می شود ، که با آوردن بزرگترین مدیر دارایی جهان به صورت زنجیره ای، نقطه عطفی بزرگ در مدیریت دارایی ها رقم می زند. pic.twitter.com/1Kye8cjAJx
— بنیاد HBAR (@HBAR_foundation) 23 آوریل 2024

بسیاری این پست را اشتباه تفسیر کردند تا نشان دهند که BlackRock نقش فعالی در تلاش توکن‌سازی داشته است. با این حال، بلک راک مایل بود این ادعاها را رد کند و اظهار داشت که Hedera را برای توکن کردن وجوه BlackRock انتخاب نکرده است.

قیمت Hedera در کانال تثبیت حتی بالاتر می رود


منبع تجزیه و تحلیل نمودار HBARUSD: Tradingview.com

قیمت هدرا از اواخر فوریه تا کل مارس در مرحله تثبیت بود و در محدوده 0.10 دلار و 0.14 دلار معامله می شد. با این حال، در ماه آوریل، HBAR در یک روند نزولی بوده که منجر به عقب نشینی گاوها تا سطح 0.07 دلار شده است.

حمایت حدود 0.07 دلار به گاوها و خرس ها اجازه داد تا برای تسلط و شکست بجنگند. به نظر می‌رسد که گاوها در این مبارزه پیروز شده‌اند و قیمت را به کانال تثبیت سوق داده‌اند، زیرا هدفشان حفظ موضع صعودی خود است.

HBAR همچنین بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMA) معامله می شود که همچنان نشان می دهد که قیمت پتانسیل افزایش بیشتر را دارد.

علاوه بر این، قرائت شاخص قدرت نسبی (RSI) با کاهش قیمت همزمان می شود، زیرا RSI از منطقه بیش از حد خرید پایین می آید تا در سطح 50 خط میانی در 51 معامله شود. اگر گاوها بتوانند حرکت صعودی را در طولانی مدت حفظ کنند. در این مدت، RSI می تواند مجدداً رشد کند و احساسات صعودی را بیشتر تقویت کند.

پیش بینی قیمت هدرا

تجزیه و تحلیل قیمت Hedera یک سوگیری صعودی را نشان می دهد، با عبور HBAR از کانال ادغام به سمت صعودی. با تغییرات قیمت فعلی، گاوهای نر HBAR قیمت های بالای 0.16 دلار را هدف قرار می دهند.

با این حال، SMA 50 روزه از 200 روزه عبور می کند و صلیب مرگ 0.115 دلار را تشکیل می دهد. تلاقی مرگ اغلب نشان دهنده یک روند نزولی است که می تواند قیمت را پایین بیاورد. در چنین سناریویی، خرس‌ها می‌توانند مسئولیت قیمت را بر عهده بگیرند و قیمت را به منطقه حمایتی در حدود 0.08 دلار کاهش دهند و به عنوان بالشتکی در برابر فشار نزولی عمل کنند.

در همین حال، سرمایه گذاران نیز در حال انباشته شدن به Slothana هستند، یک توکن با مضمون تنبلی که پس از گرانی بیش از 15 میلیون دلار در پیش فروش خود، برای راه اندازی خود آماده می شود.

پیش فروش اسلوتانا به زودی به پایان می رسد – آخرین فرصت خرید قبل از لیست بورس

در ماه‌های اخیر، سکه‌های میم سولانا مانند Slerf، DogWifHat و Bonk اغلب از دستاوردهای دیگر میم‌کوین‌ها مانند Floki، Pepe و Shiba Inu در سایر بلاک‌چین‌ها پیشی گرفته‌اند. 

این موفقیت‌ها به پیش‌فروش 15 میلیون دلاری Slothana (SLOTH) کمک کرد زیرا سرمایه‌گذاران در میان موج جزر و مدی FOMO در سکه‌های میم بالقوه ویروسی بعدی شبکه جمع شدند.

🚀 شاخه هایت را بگیر، اسلوتانا وفادار! 🌿 ما در حال آماده شدن برای ارائه برخی از اخبار مهم هستیم: تاریخ رسمی راه اندازی در افق است! ⏰ آماده شوید تا تقویم های خود را علامت گذاری کنید و آلارم های خود را تنظیم کنید، زیرا تایمر شمارش معکوس به زودی سایت ما را مورد لطف قرار می دهد. اجازه دهید تبلیغات برای اسلوتانا…

— اسلوتانا (@SlothanaCoin) 14 آوریل 2024

Slothana الهام خود را از سکه های میم سولانا مانند $SLERF، $PUMP، $PUNDU و $BOME گرفته است، که پیشگام راه جدیدی برای راه اندازی در Solana بودند.

این روش جدید شامل هیچ مرحله قیمت، تایمر یا هاردکپ نمی شود. سرمایه گذاران می توانند SOL را به آدرس کیف پول پروژه ارسال کنند یا از وب سایت Slothana w بازدید کنند ، کیف پول خود را متصل کرده و مستقیماً خرید کنند. توکن ها در پایان پیش فروش به سرمایه گذاران داده می شود.
🚀 خبر هیجان انگیز برای جامعه تنبل های تنبل ما! ایردراپ ما برای پرتاب آماده می شود، به این معنی که پیش فروش به زودی به پایان می رسد. ⏳ با توجه به اینکه انتظار می رود ازدحام سولانا در روزهای آینده به پایان برسد، اکنون زمان پیوستن به ارتش مقدس اسلوتانا است!🌿💸 #SlothanaAirdrop #PresaleEnding
— اسلوتانا (@SlothanaCoin) 12 آوریل 2024

به گزارش Cryptonews، یک کانال رمزنگاری برجسته در یوتیوب، اسلوتانا پتانسیل افزایش 10 برابری پس از راه اندازی را دارد.

پیش فروش در کمتر از چهار روز به پایان می رسد و توسعه دهنده اکنون آخرین فرصت را برای خرید ارائه می دهد.

🌿📜 و در روز یازدهم قبل از رونمایی بزرگ، اسلوتانا با شاگردان خود صحبت کرد و گفت: “ببینید، شمارش معکوس هر چه بیشتر به پایان خود نزدیک می شود.” 🚀 بیایید در انتظار تنبلی خود ثابت قدم بمانیم، زیرا به زودی دوران شکوه اسلوتانا فرا خواهد رسید. 🦥💫… pic.twitter.com/i88c7aDdv6
— اسلوتانا (@SlothanaCoin) 18 آوریل 2024

برای شرکت در پیش فروش، $SLOTH را در وب سایت رسمی اینجا خریداری کنید . به ازای هر 1 SOL ارسال شده به آدرس، 10000 دلار SLOTH دریافت خواهید کرد.

اخبار مرتبط

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×