» بررسی » رئیس جمهور آرژانتین، معروف به بیت کوین دوست، برای ناراحت کردن سرمایه گذاران بیت کوین حرکت می کند
بررسی

رئیس جمهور آرژانتین، معروف به بیت کوین دوست، برای ناراحت کردن سرمایه گذاران بیت کوین حرکت می کند

2024-04-13 0022

آرژانتین اخیراً رجیستری ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) را اجرا کرده است که باعث ناامیدی علاقه مندان به بیت کوین شده است که امیدوار بودند این کشور از السالوادور در پذیرش بیت کوین پیروی کند.

قانون جدید پلتفرم‌ها و افرادی را که به خرید، فروش، ارسال یا تجارت ارزهای دیجیتال می‌پردازند، ملزم می‌کند که مراحل ثبت را طی کنند. اگرچه به نظر می‌رسد این مقررات از دولت قبلی باقی مانده است، اما معرفی آن در زمان رئیس جمهور خاویر مایلی، کسانی را که رویای یک رهبر دوستدار بیت کوین در آمریکای لاتین را در سر می‌پرورانند، ناامید کرد.

مکس کیزر، مدافع قدیمی بیت کوین و مشاور نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، ناامیدی خود را در توییتر ابراز کرد. او از مایلی انتقاد کرد که برای درک بیت کوین وقت نمی گذارد و پیش بینی کرد که با عواقبی روبرو خواهد شد. شایان ذکر است که السالوادور، تحت رهبری بوکله، اولین کشور در جهان بود که بیت کوین را در سال 2021 واحد پول رسمی خود کرد.

اخبار مرتبط: JUST IN: پارادایم قصد دارد 750 میلیون دلار برای صندوق ارز دیجیتال خود جمع آوری کند – بزرگترین از زمان سقوط در سال 2022

به نظر می رسد مقررات جدید تأثیر فوری داشته است. کاربران اپلیکیشن پرداخت Strike گزارش دادند که این پلتفرم به آنها اطلاع داده است که عملکرد ارسال جهانی بین آرژانتین و ایالات متحده دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

مایلی، یک آزادی خواه که قبلا بیت کوین را به عنوان یک پناهگاه امن در برابر بانک مرکزی و تورم ستایش می کرد، در دسامبر 2023 در بحبوحه تورم سالانه سه رقمی به قدرت رسید. او تاکنون موفقیت هایی در کاهش اندازه و دامنه دولت داشته است. در این سال، آرژانتین برای اولین بار از سال 2011 مازاد بودجه ماهانه داشت. نرخ تورم ماهانه که در ژانویه 20.6 درصد و ماه قبل 25.5 درصد بود، در فوریه به 13.2 درصد کاهش یافت.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

ادامه مطلب: رئیس جمهور آرژانتین، معروف به بیت کوین دوست، برای ناراحت کردن سرمایه گذاران بیت کوین حرکت می کند

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×