» بررسی » بیت کوین با افت اخیر قیمت، سرمایه گذاران طلا را تکان داد
بررسی

بیت کوین با افت اخیر قیمت، سرمایه گذاران طلا را تکان داد

2024-04-12 1025

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: بیت کوین سرمایه گذاران طلا را با افت اخیر قیمت تکان می دهد
همانطور که انتظار می رفت، به دنبال هشدارهای ما، قیمت بیت کوین در اوایل روز شروع به کاهش کرد. آلت کوین ها به سرعت ارزش خود را از دست دادند. این کاهش پیش بینی شده همچنین فشار بر قیمت بیت کوین را که در محدوده باریکی گیر کرده بود، کاهش داد. پیش بینی ها برای BOME Coin در ماه آوریل چیست؟ این آلتکوین نسبتا جدید می تواند قبل از پایان ماه حرکتی غافلگیرکننده انجام دهد.

تفسیر سکه BOME

ارزهای دیجیتال ماه آوریل را خوب شروع نکردند و کمبود تقاضا در کانال ETF به روند فروش تبدیل شد و روحیه را تضعیف کرد. ما در مورد چگونگی واکنش نمایه سرمایه گذار در کانال ETF در طول دوره های رکود و تثبیت بی صبرانه بحث می کردیم. در حال حاضر، سرمایه گذاران ترسو به نظر می رسند و علیرغم اینکه در ماه نصف شده اند، علاقه مورد انتظار را نشان نمی دهند.

قیمت کتاب میم ( BOME ) می تواند در اینجا یک استثنا باشد. علیرغم علائم اولیه رکود بیت کوین، این آلت کوین به صعود تدریجی خود ادامه داد. اکنون در مقایسه با سایر آلتکوین ها با 0.016 دلار قوی تر است و سود خود را در برابر بیت کوین 20 درصد افزایش داده است.

RSI روزانه با وجود عقب نشینی بازار همچنان قوی است. RSI 70.6 برای BOME نشان می دهد که علاقه خرید به شدت ادامه دارد و ارزهای رمزپایه ای وجود دارند که حتی در زمان رکود به طور مثبت از هم جدا می شوند.

آیا سکه BOME می تواند افزایش یابد؟

علاوه بر RSI، اندیکاتور ADX نیز در سطح 46 قرار دارد. این نشان می دهد که روند به شدت صعودی است. هنگامی که اندیکاتور ADX از 25 فراتر می رود، به سرمایه گذاران سیگنال می دهد که رالی ها می توانند شتاب بگیرند، و برای BOME ، این بسیار بالاتر است. ارزش ADX از 9.8 در 24 مارس به 46.4 در 2 آوریل افزایش یافت که نشان می دهد چگونه حرکت بازار به نفع تغییر کرده است.

از نظر فنی، یک صلیب طلایی که در نمودار چهار ساعته در 31 مارس شکل گرفت، سیگنال اولیه دیگری برای رالی گاو نر جدید است. صلیب طلایی، که زمانی رخ می‌دهد که میانگین‌های متحرک کوتاه‌مدت از میانگین‌های بلندمدت عبور کنند، یک هشدار تحلیل تکنیکال است که از لحاظ تاریخی خبرهای مهمی را نشان می‌دهد و انتظارات سرمایه‌گذاران را به سمت افزایش سوق می‌دهد.

این حرکت صعودی نشان می دهد که BOME می تواند از بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 0.0184 دلار فراتر رود. اگر رالی تقویت شود، اوج های جدید را می توان با 0.02 دلار و بالاتر مشاهده کرد. در سناریوی مخالف، شاهد کاهش تا 0.0118 دلار خواهیم بود.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: بیت کوین سرمایه گذاران طلا را با افت اخیر قیمت تکان داد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×