» بررسی » احساسات بازار کریپتو با توجه به ترس سرمایه گذاران تغییر می کند
بررسی

احساسات بازار کریپتو با توجه به ترس سرمایه گذاران تغییر می کند

2024-04-13 1027

همچنین می‌توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: احساسات بازار ارزهای دیجیتال به دلیل ترس سرمایه‌گذاران تغییر می‌کند.
از روز اول آوریل، احساسات در بازار ارزهای دیجیتال چیزی جز ترس نبوده است. در این دوره، مشاهده شد که بسیاری از ارزها، از جمله بیت کوین ، کاهش بیش از 5 درصدی را تجربه کردند و بسیاری از آنها در حال حاضر با گران فروشی شدید مواجه هستند که می تواند سیگنالی برای “خرید افت” باشد.

ارزهای دیجیتال و شاخص RSI

با یک چرخش شگفت‌انگیز، چشم‌انداز ارزهای دیجیتال ظرف چند روز از افزایش واضح به کاهش تغییر کرد. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinGlass، شاخص کلی قدرت نسبی (RSI) بار دیگر این را با میانگین 4 ساعته 35.33 RSI نشان داد.

در حال حاضر، بسیاری از ارزهای دیجیتال در چشم انداز حرکت 4 ساعته بین شرایط فروش ضعیف و شدید قرار گرفته اند که می تواند منجر به دو سناریو احتمالی شود:

اولاً، این می تواند نشان دهنده معکوس شدن روند کلی باشد و سلطه نزولی را در حرکت رو به جلو ایجاد کند. با این حال، کاهش اخیر می‌تواند فرصت‌های خرید برای سرمایه‌گذاری‌های میان‌مدت و بلندمدت را نیز ایجاد کند، که سرمایه‌گذاران محتاط ممکن است آن را به عنوان سیگنال خرید تعبیر کنند.

آیا پروتکل نزدیک (NEAR) افزایش خواهد یافت؟

در میان این تحولات، یکی از ارزهای رمزنگاری شده متناسب با توضیحات، Near Protocol (NEAR) است. NEAR یکی از امیدوارکننده‌ترین سیگنال‌های خرید را با توجه به این شاخص فنی منعکس می‌کرد.

NEAR با وجود عوامل بنیادی محکم و رشد قوی پیش بینی شده برای سال 2024، 6.21 درصد از ارزش خود را در این رکود از دست داد و با قیمت 6.30 دلار معامله می شود. این توکن در حال حاضر دارای RSI 4 ساعته 31.35 است، در حالی که RSI روزانه 47.46 را نشان می دهد.

سطح RSI NEAR بالاتر از میانگین روزانه 45.10 است که نشان دهنده میانگین بازار ارزهای دیجیتال است.

آیا بیت کوین بیش از حد فروخته می شود؟

بیت کوین ( BTC ) نیز چشم انداز مشابهی با پروتکل نزدیک دارد و سیگنال فروش بالقوه قوی را در رکود فعلی منعکس می کند. ارز دیجیتال پیشرو شاخص قدرت نسبی 4 ساعته و روزانه را به ترتیب 31.73 و 47.41 نشان داد.

بیت کوین پس از از دست دادن 6.78 درصد از قیمت خود در 24 ساعت گذشته به 64428 دلار عقب نشینی کرد اما بعداً کمی بهبود یافت و از سطح 65700 دلار بالاتر رفت.

از سوی دیگر، شرط RSI که نشان دهنده گران فروشی است ممکن است همیشه به عنوان داده های دقیق عمل نکند. درک این شاخص ضعف شدید برای سرمایه گذارانی که می خواهند بر اساس سیگنال خرید انجام دهند، بسیار مهم است.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: احساسات بازار ارز دیجیتال به دلیل ترس سرمایه گذاران تغییر می کند

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×