» بررسی » جزئیات ایردراپ Ethena (ENA) Binance که امروز راه اندازی شد چیست؟
بررسی

جزئیات ایردراپ Ethena (ENA) Binance که امروز راه اندازی شد چیست؟

2024-04-12 0019

اتنا (ENA)، پنجاهمین پروژه بایننس Launchpool، راه اندازی شد و پس از یک دوره کشاورزی سه روزه برای تجارت باز شد.

این آلتکوین که قبل از عرضه در برخی از بازارهای قبل از عرضه با حدود 0.67 دلار معامله می شد، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.82 دلار معامله می شود، با افزایش چشمگیر و ارزش بازاری در حدود 1.17 میلیارد دلار دارد.

از این نظر، ENA یکی از موفق ترین راه اندازی های بایننس Launchpool در چند وقت اخیر را نشان می دهد. ETHFI، پروژه قبلی Launchpool، ارزش بازاری 624 میلیون دلاری در زمان نگارش دارد. با این حال، اگرچه ETFFI در حدود 3 دلار باز شد، اما در حال حاضر با افزایشی که تجربه کرد، با قیمت 5.43 دلار معامله می شود.

اخبار مرتبط: آیا بالاترین محلی بیت کوین پشت سر ما مانده است؟ تحلیلگر مشهور 13 معیار BTC را برای تماشا فاش می کند

با این حال، اتنا یک کمپین ایردراپ دیگر در خارج از Binance داشت. کمپین ایردراپ 6 هفته به طول انجامید. این پروژه که بیم آن می رود یک ساختار پونزی مشابه پروتکل لنگر باشد، که به دلیل وعده بازدهی بالا به استیبل کوین ها از بین رفت، بازده مشخصی را به کسانی که استیبل کوین خود به نام USDe را به مدت 6 هفته در طول دوره ایردراپ سهام داشتند، پرداخت کرد.

طبق محاسبات، توکن های ENA به ارزش 6400 دلار برای کاربرانی که 10000 دلار در طول دوره ایردراپ روی پلتفرم خود واریز کرده بودند، پاداش ایردراپ بود.

با این حال، بسیار مفید است که با احتیاط به پروژه‌ها برخورد کنیم، به‌ویژه پروژه‌هایی که به کاربرانی که استیبل کوین‌ها را به اشتراک می‌گذارند، وعده بازدهی بالایی می‌دهند.

بر اساس داده های موجود در ایردراپ ENA، 10 شرکت کننده برتر در ایردراپ در مجموع 27.9 میلیون ENA (17.85 میلیون دلار) دریافت کردند و 9 نفر از آنها 23.6 میلیون ENA (15.11 میلیون دلار) را به صرافی ها واریز کردند. بر اساس داده ها، در مجموع 550 میلیون دلار توکن ENA به صورت airdrop بین کاربران توزیع شده است.

بر اساس مشاهدات تایید نشده، کمپین بایننس به طور متوسط ​​0.5 ENA در ساعت به کاربرانی که 1000 دلار از FDUSD را در Launchpool شرط کرده بودند، اختصاص داد.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

به خواندن ادامه دهید: جزئیات ایردراپ Ethena (ENA) Binance که امروز راه اندازی شد چیست؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×