» بررسی » جمهوری یک شرکت تابعه Crypto را از GoldenTree خریداری می کند
بررسی

جمهوری یک شرکت تابعه Crypto را از GoldenTree خریداری می کند

2024-04-14 1024

GoldenTree Asset Management که توسط مدیر صندوق تامینی، Steven Tananbaum رهبری می‌شود، با تصمیم اخیر خود برای واگذاری زیرمجموعه ارزهای دیجیتال، خبرساز شده است. همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است ، این شرکت زیرمجموعه کریپتو خود را به ریپابلیک، یک شرکت سرمایه گذاری دارایی دیجیتال برجسته فروخت، در اقدامی که بر پویایی تغییر در صنعت ارزهای دیجیتال تاکید دارد.

GoldenTree به طور استراتژیک خود را تغییر می دهد

GoldenTree با بارگذاری بازوی رمزنگاری خود در Republic، موقعیت استراتژیک خود را برای تمرکز بر عملیات اصلی تجاری خود در حالی که از تخصص جمهوری در فضای دارایی دیجیتال بهره می برد، تغییر می دهد. در همین حال، گزارش‌ها نشان داد که این تملک تنها مالکیت را تغییر می‌دهد، نه خود صندوق.

جو ناگار، که قبلاً شریک GoldenTree بود، مدیر اجرایی (CEO) و مدیر ارشد سرمایه گذاری (CIO) Republic Digital، یک شرکت تازه تأسیس تحت جمهوری، شده است.

برای ریپابلیک، خرید زیرمجموعه ارزهای دیجیتال GoldenTree نشان دهنده گسترش قابل توجهی از پورتفولیو و قابلیت های آن است. با افزایش تعداد موسسات مالی سنتی و سرمایه‌گذارانی که وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، اقدام جمهوری برای به دست آوردن بازوی رمزنگاری GoldenTree با چشم‌انداز استراتژیک آن برای سرمایه‌گذاری بر تقاضای فزاینده برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال هماهنگ است.

مدیران دارایی، پورتفولیو را برای گنجاندن دارایی های دیجیتال متنوع می کنند

همانطور که توسط TheCoinRise در سال گذشته گزارش شد ، یک چهارم مدیران دارایی و صندوق های تامینی در ایالات متحده، بریتانیا و اروپا مدیران ارشد را برای رهبری استراتژی های سرمایه گذاری دارایی دیجیتال خود استخدام می کنند. همچنین، این گزارش تأیید می‌کند که حدود 24 درصد از این سازمان‌ها در حال حاضر استراتژی دارایی دیجیتال را اتخاذ کرده‌اند، در حالی که 13 درصد دیگر قصد دارند طی دو سال آینده این کار را انجام دهند.

تمرکز بر این بود که “درک بهتر نحوه اجرای دارایی های دیجیتال، از جمله استراتژی های سرمایه گذاری، محصولات، داده ها و فناوری ها برای حمایت از طبقه دارایی” توسط موسسات انجام شود. با کمال تعجب، این گزارش در بحبوحه تلاش‌های پیشرونده تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده، از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) برای سرکوب فعالیت‌های ارزهای دیجیتال منتشر شده است.

شرکت‌های کریپتو در برابر رگولاتورهای ایالات متحده پیروز شدند

تأیید موفقیت‌های اخیر نهادهای مرتبط با رمزارز در برابر قانون‌گذاران ضروری است. به یاد بیاورید که Ripple Labs، زمانی که قاضی Analisa Torres حکم داد که XRP یک امنیت نیست، به پیروزی نسبی در برابر SEC دست یافت. همچنین، Grayscale بر سر درخواست آن برای صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در یک نبرد دادگاه حیاتی علیه SEC پیروز شد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×