» بررسی » تیم Shiba Inu ارتقای مهم Shibarium را ارائه می کند، قیمت SHIB افزایش می یابد
بررسی

تیم Shiba Inu ارتقای مهم Shibarium را ارائه می کند، قیمت SHIB افزایش می یابد

2024-04-26 0015

تیم Shiba Inu اخیراً یک ارتقاء مهم Shibarium را ارائه کرده است که برای عملکرد قیمت SHIB اهمیت داشت. نوآوری ها و اعلان ها اغلب حرکت بازار را بر روی ارزهای دیجیتال دیکته می کنند و به عنوان سیگنال های خرید و فروش عالی برای علاقه مندان و کارشناسان ارزهای دیجیتال عمل می کنند. صحبت از نوآوری، ما همچنین نگاهی به فرصت پیش فروش دیگری برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال می اندازیم که به دنبال ورود زودهنگام به سکه بزرگ بعدی هستند.

آخرین توسعه در Shibarium

Shibarium یک بلاک چین لایه 2 است که توسط Shiba Inu (SHIB) برای رسیدگی به مسئله مبرم مقیاس پذیری و هزینه های بالای تراکنش در شبکه اتریوم توسعه یافته است. این شبکه در آگوست 2023 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون نقاط عطف قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. برخی از این موارد شامل عبور از 400 میلیون تراکنش کل، 4 میلیون بلوک و ثبت روزانه تا 1 میلیون تراکنش در ماه آوریل است.

همانطور که تیم اعلام کرده است ، این به روز رسانی جدید تجربه کاربر و سرعت شبکه را بهبود می بخشد. این ارتقا همچنین شامل سازگاری با کیف‌پول‌های محبوب خود نگهبانی مانند Trust Wallet، MetaMask، Coinbase Wallet، و غیره می‌شود. قیمت SHIB با روند صعودی ۱۸ درصدی به این اطلاعیه پاسخ مثبت داد، در حالی که میم کوین همچنان ۶۰ درصد نسبت به ATH خود معامله می‌شود. 

علاوه بر این، کارشناسان بر این باورند که ارسال مداوم به‌روزرسانی‌های Shiba Inu می‌تواند در بلندمدت به نفع قیمت باشد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که Shiba Inu در مرز سکه‌های میم قرار دارد تا موارد استفاده را برای دارندگان جامعه فراهم کند. 

سکه‌های میم قبلاً به‌عنوان ارزش دیگری به جز تسکین کمیک و فرهنگ میم شناخته می‌شدند تا اینکه Shiba Inu (SHIB) ShibaSwap را راه‌اندازی کرد، یک صرافی غیرمتمرکز با فرصت‌های درآمد غیرفعال برای دارندگان SHIB از طریق توکن‌های اکوسیستم جدید مانند TREAT، BONE، LEASH و غیره. به دنبال آن شیباریوم راه اندازی شد.
Shiba Inu (SHIB) به دلیل اجرای دیوانه‌وار خود در سال 2021 که با داستان‌های منحصربه‌فرد سرمایه‌گذارانی که سرمایه‌گذاری 100 دلاری را به میلیون‌ها تبدیل می‌کنند، بسیار محبوب است. در تلاش برای دو بار گرفتن رعد و برق در یک بطری، کارشناسان این فرصت پیش فروش جدید را در ETFSwap (ETFS) با پتانسیل برای دستیابی به دستاوردهای تغییر دهنده زندگی مورد توجه قرار داده اند.

Can ETFSwap Rally As High As Shiba Inu (SHIB) Did In 2021?

رالی شیبا اینو در سال 2021 یکی از وحشی‌ترین افزایش قیمت‌ها در تمام کریپتوها است، اما زمانی که پروژه‌های امیدوارکننده‌ای مانند ETFSwap (ETFS) ورودی بسیار پایینی را در عرضه توکن خود ارائه می‌دهند، همیشه احتمال تکرار تاریخ وجود دارد. ETFSwap (ETFS) هنوز در اولین مرحله پیش فروش خود است و سرمایه گذاران می توانند برای سودهای کلان در راه اندازی توکن، زیر ارزش بازار خرید کنند. با این حال، چشم انداز واقعی تجمع ETFS مانند SHIB در دوره صعودی قبلی چیست؟

ETFSwap (ETFS ) یک پلتفرم جدید مبتنی بر بلاک چین برای تجارت ETF، بازارسازی، معاملات دائمی و چندین راه حل نوظهور DeFi است و با ادامه ETF های رمزنگاری جدید، در موقعیتی عالی قرار دارد تا جایگاه اولیه بازار را برای سرمایه گذاران خود به دست آورد. پدیدار شدن. 

ما قبلاً ETFهای Spot Bitcoin را دیده‌ایم، و چشم‌انداز آینده بیشتر، ETFSwap (ETFS) را برای موفقیت عظیم تنظیم می‌کند. این پلتفرم جدید همچنین به سرمایه‌گذاران اولیه امکان می‌دهد تا در بازاری با شرکت‌کنندگان بزرگی مانند BlackRock، Fidelity، Grayscale، VanEck و بسیاری دیگر از شرکت‌های مدیریت دارایی به ارزش تریلیون‌ها دلار، از منافع بهره ببرند. این شرکت‌ها در حال حاضر روی تبلیغات و کمپین‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا افراد بیشتری را با پیشنهادات ETF خود همراه کنند، که در نهایت به افزایش پذیرش کریپتو ترجمه می‌شود.

عمده‌ترین پیشنهادات ETFSwap دسترسی جهانی به ETF کلاس‌های دارایی مختلف از چندین صنعت و ویژگی‌های تبدیلی است که امکان تبادل سریع دارایی‌های ETF با ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. همچنین به ETFSwap کمک می کند که در حال حاضر هیچ رقابت مستقیمی وجود ندارد که راه حلی قابل مقایسه ارائه دهد که دسترسی به ETF، ناشناس بودن زنجیره ای و تبدیل سرمایه گذاری انعطاف پذیر را ترکیب کند. این کمبود در تضاد شدید با نیاز روزافزون به چنین پلتفرمی است و این راه پیشگام می تواند سرمایه گذاری شما را به سود بالایی برساند.

ETFSwap بیش از 750000 دلار از سرمایه گذاران نهادی و فرشته در دور خصوصی خود قبل از حرکت به مرحله پیش فروش مرحله 1 جمع آوری کرد. پیش فروش فعلی مرحله 1 به سرعت با قیمت 0.00854 دلار به فروش می رسد. این یک فرصت عالی برای خرید ارزان قبل از افزایش قیمت توکن در پیش فروش مرحله 2 است.

هم اکنون ETFS را در پیش فروش بخرید و با کد تبلیغاتی “ETFS20” 20% پاداش دریافت کنید.    

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیش فروش ETFS:

از پیش فروش ETFSwap دیدن کنید

به انجمن ETFSwap بپیوندید

سلب مسئولیت: این محتوای حمایت شده توسط CaptainAltcoin تایید نشده است، که هیچ مسئولیتی در قبال صحت یا کیفیت آن ندارد. این محتوا توسط تیم CaptainAltcoin نوشته نشده است. ما به خوانندگان توصیه می کنیم قبل از تعامل با شرکت های برجسته، تحقیقات خود را انجام دهند. اطلاعات ارائه شده مشاوره مالی یا حقوقی نیست. نه CaptainAltcoin و نه هیچ شخص ثالثی خرید یا فروش محصولات مالی را توصیه نمی کنند. سرمایه گذاری در دارایی های کریپتو پرخطر است. احتمال ضرر را در نظر بگیرید CaptainAltcoin هیچ مسئولیتی در قبال خسارات یا ضررهای ناشی از استفاده یا اتکا به این محتوا ندارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×