» بررسی » پیش‌بینی قیمت Dogwifhat: WIF 11 درصد سقوط می‌کند زیرا این سکه جدید Solana Meme از 6 میلیون دلار گذشته است.
بررسی

پیش‌بینی قیمت Dogwifhat: WIF 11 درصد سقوط می‌کند زیرا این سکه جدید Solana Meme از 6 میلیون دلار گذشته است.

2024-04-14 0016

قیمت Dogwifhat در 24 ساعت گذشته 11 درصد کاهش یافت و در ساعت 03:09 بامداد به وقت شرق اروپا به 3.89 دلار رسید و حجم معاملات با 12 درصد افزایش به 860 میلیون دلار رسید.
این پس از آن اتفاق می افتد که WIF هفته گذشته از PEPE پیشی گرفت و به سومین کوین بزرگ میم از نظر ارزش بازار تبدیل شد. این توکن در تاریخ 31 مارس، چند روز پس از اینکه توکن فهرستی را در بزرگترین صرافی رمزارز جهان، Binance ، تضمین کرد، بالاترین قیمت تاریخ (ATH) 4.83 دلار را ثبت کرد .

قیمت Dogwifhat برای رالی صعودی بر روی پرچم صعودی تعیین شد


منبع تجزیه و تحلیل نمودار WIFUSD: Tradingview.com

قیمت Dogwifhat در ماه فوریه در حال تثبیت بود و با تشدید مبارزه برای تسلط در این محدوده، در سطح 0.3 دلار معامله شد. گاوهای WIF در این مبارزه پیروز شدند و قیمت را از مرحله نشانه گذاری به سطح مقاومت 3.28 دلار رساندند.

با این حال، خرس‌ها ممکن است مسئولیت قیمت را بر عهده گرفته باشند و قیمت را به منطقه پشتیبانی حدود 2.0 دلار کاهش دهند.

گاوهای WIF از حمایت سرمایه‌گذاری کردند تا قیمت را دوباره به ATH 4.83 دلار برسانند قبل از اینکه دوباره از طریق بازگشت به عقب برگردند.

اگرچه WIF در یک روند نزولی قرار دارد، قیمت همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMAs) معامله می شود، که نشان می دهد WIF هنوز پتانسیل افزایش دارد.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) همزمان با حرکت قیمت فعلی است، زیرا در یک روند نزولی به سمت سطوح فروش بیش از حد، در حال حاضر در 45 معامله می شود. اگر خرس ها به اعمال فشار ادامه دهند، RSI می تواند تا منطقه 30 فروش بیش از حد کاهش یابد. ، نشان دهنده فشار شدید فروش است.

پیش بینی قیمت Dogwifhat

تجزیه و تحلیل قیمت Dogwifhat یک روند نزولی با پتانسیل معکوس را نشان می دهد زیرا WIF در داخل مرزهای یک پرچم صعودی معامله می شود. علاوه بر این، SMA 50 روزه از SMA 200 روزه عبور می کند و صلیب طلایی 0.34 دلار را تشکیل می دهد.

RSi به سمت سطوح فروش بیش از حد کاهش می یابد، که ممکن است نشان دهد که قیمت ممکن است در روزهای آینده اصلاح شود. این ممکن است سرمایه‌گذاران علاقه‌مند را تشویق کند که به موقعیت‌های خرید خود اضافه کنند، که احتمالاً قیمت را برای افزایش صعودی معکوس می‌کند.

با این حال، اگر خرس‌ها فشار نزولی را حفظ کنند، WIF ممکن است تا سطح حمایت 2.50 دلار کاهش یابد.

در همین حال، در حالی که گاوهای نر قیمت Dogwifhat به دنبال افزودن به موقعیت های خرید خود هستند، سرمایه گذاران به سمت یک الگوی دیگر مبتنی بر Solana که به تازگی از 6 میلیون دلار افزایش یافته است، هجوم آورده اند.

اسلوتانا: بهترین فرصت برای 100 برابر سود

Slothana (SLOTH) یک حس جدید میم سکه سولانا است که هدف آن جلب توجه تمام توجه پیرامون سکه های میم بلاک چین سولانا است. 

این پروژه به عنوان توکن میم ویروسی بزرگ بعدی در بلاک چین سولانا قرار می گیرد و هدف آن ایجاد همان هیجانی است که با سکه های میم سولانا از جمله $SLERF، $BOME، $PUMP و $PUNDU دیده می شود.

🌿🦥 با غروب آفتاب در دوشنبه عید پاک، نمی توانم از طرفداران وفادار اسلوتانا احساس برکت نکنم! 🌅🚀 درست همانطور که شاگردان از مسیحای خود پیروی کردند، شما هم تنبل های من، همچنان به گسترش انجیل تجارت تنبل و میم craft #slothana #memecoin ادامه دهید.
– اسلوتانا (@SlothanaCoin) 1 آوریل 2024

این سکه ها راه جدیدی برای راه اندازی در سولانا ارائه کردند که در آن هیچ مرحله قیمت، تایمر یا حتی یک کلاهک سخت وجود ندارد. در عوض، خریداران فقط $SOL را به یک آدرس توکن ارسال می‌کنند و سپس توکن‌های ایردراپ می‌شوند. 

اما شما همچنین می توانید از ویجت در وب سایت رسمی استفاده کنید و مقدار $SOL را که می خواهید با $SLOTH مبادله کنید را مشخص کنید. بر روی دکمه «اکنون خرید» کلیک کنید، کیف پول خود را انتخاب کنید و تراکنش را نهایی کنید.
⏰ از 9-5 خسته شده اید؟ اسلوتانا نیز همینطور است!🦥تنبل اداری ما آماده است تا کار روزانه را کنار بگذارد و دنیای تجارت رمزنگاری را در آغوش بگیرد. دیگر نیازی به استفاده از گیاهان دارویی بالا نیست، فقط سود زیاد! SOL را بفرستید تا به تنبل ما کمک کنید تا از 420 کاناپه موج سوار به 420 میلیون دلار ارز دیجیتال چاد برود! #اسلوتانا #memecoin
— اسلوتانا (@SlothanaCoin) 25 مارس 2024

اسلوتانا راکتز از 6 میلیون دلار گذشت و 100 برابر سود کرد؟

اسلوتانا در مدت کمی بیش از یک هفته از 6 میلیون دلار افزایش یافته است. ClayBro، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال و یوتیوب، می گوید که اسلوتانا می تواند پس از راه اندازی ۱۰۰ برابر افزایش یابد.

از آنجایی که تیم هیچ مرحله قیمت یا تایمر مشخصی را تعیین نکرده است، مشخص نیست که پیش فروش چه زمانی به پایان می رسد. این باعث می شود که اکنون زمان بهینه برای خرید قبل از فروخته شدن توکن ها باشد

برای شرکت، می توانید در وب سایت رسمی اینجا خرید کنید . به ازای هر 1 SOL ارسال شده به آدرس، 10000 دلار SLOTH دریافت خواهید کرد.

اخبار مرتبط

Smog (SMOG) – Meme Coin با پاداش

رتبه بندی

  • Airdrop فصل اول در حال حاضر زنده
  • کسب XP برای واجد شرایط بودن برای سهم 1 میلیون دلاری
  • برجسته در Cointelegraph
  • پاداش شرط بندی – 42٪ APY
  • 10٪ تخفیف OTC – smogtoken.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×