» بررسی » تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم و چشم انداز بازار
بررسی

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم و چشم انداز بازار

2024-04-14 0018

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS: تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم و چشم انداز بازار بخوانید
بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال 2024 شروع خوبی نداشت و همچنان به ایجاد ترس و نگرانی در بین سرمایه گذاران ادامه داد. قیمت اتریوم نمی تواند از سطح مقاومت 4000 دلار فراتر رود، که منجر به تمرکز بر روی نزولی شد. اگرچه بازار کریپتو در حال حاضر یک رکود را تجربه می کند، اما مشاهده روند صعودی در آینده نزدیک همچنان امکان پذیر است.

تجزیه و تحلیل نمودار روزانه اتریوم

در بازه زمانی روزانه، قیمت اتریوم در ماه مارس در سطح 4000 دلار رد شد و هنوز بهبود نیافته است. بازار همچنین نتوانست سطح 3500 دلار را به دست آورد و به نقطه پایین تری از این منطقه عقب نشینی کرد.

در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به زیر 50 درصد رسیده است و سطح حمایت 3000 دلاری را هدف محتمل به نظر می‌رساند. با این حال، از آنجایی که قیمت همچنان بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه معامله می شود، ممکن است روند صعودی هنوز به پایان نرسد.

تجزیه و تحلیل نمودار چهار ساعته

با نگاهی به نمودار چهار ساعته اتریوم، ادغام اخیر بازار آشکارتر است. قیمت یک گوه صعودی تشکیل داد و به سمت پایین شکست، یک الگوی کلاسیک ادامه روند نزولی.

با نزدیک شدن اتریوم به سطح حمایت 3000 دلاری، RSI به زیر 30 درصد کاهش می یابد که نشان می دهد اتریوم در این بازه زمانی بیش از حد فروش رفته است. بنابراین، ممکن است فقط زمان زیادی باشد که قیمت به طور بالقوه از منطقه پشتیبانی 3000 دلار افزایش یابد.

در اکوسیستم اتریوم چه می گذرد؟

قیمت اتریوم اخیراً به زیر 4000 دلار سقوط کرد و نتوانست شتاب صعودی خود را حفظ کند و خوش بینی بیش از حد در بین سرمایه گذاران می تواند دلیلی برای آخرین افت باشد. این نمودار داده های مربوط به نرخ های تامین مالی را نشان می دهد. ارزش‌های مثبت از یک روند صعودی حمایت می‌کنند، در حالی که ارزش‌های منفی نشان‌دهنده یک روند نزولی است که اغلب منعکس‌کننده ترس و نگرانی بازار است.

همانطور که در نمودار مشاهده می شود، نرخ های تامین مالی اخیراً بسیار بالا بوده است. این می‌توانست منجر به روند انحلال طولانی‌تر شود و باعث افت به زیر سطح 4000 دلار شود. تا زمانی که نرخ های تامین مالی بالا بماند و در نتیجه بازار آتی بیش از حد گرم شود، افزایش پایدار بعید است.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS: تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم و چشم انداز بازار ظاهر شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×