» بررسی » رالی بالقوه Shiba Inu به عنوان کاهش فروش، Uniswap و هوش مصنوعی Altcoin موقعیت را تقویت می کند
بررسی

رالی بالقوه Shiba Inu به عنوان کاهش فروش، Uniswap و هوش مصنوعی Altcoin موقعیت را تقویت می کند

2024-04-26 0011

پس از مدت ها انتظار، بالاخره زمان درخشش شیبا اینو (SHIB) فرا رسیده است. شیبا اینو با الهام از یک نژاد سگ ژاپنی، با گذشت زمان در حال تکامل است تا به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2024 تبدیل شود. 

با کاهش سرعت فعالیت قیمت، سکه میم با افزایش سرعت مواجه شد. با این حال، از آنجایی که نهنگ‌ها فروش خود را متوقف کردند، کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که این توکن می‌تواند به سمت یک مسیر صعودی حرکت کند.

دو آلتکوین دیگر که موقعیت خود را در بازار تقویت کرده‌اند، InQubeta (QUBE) و صرافی ارز دیجیتال Uniswap (UNI) هستند. 
InQubeta یک پلتفرم تأمین مالی جمعی مبتنی بر رمزنگاری است که سرعت نوآوری هوش مصنوعی را تسریع می‌کند و ماه‌ها است که در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال ICO تحلیلگران جایگاه دائمی داشته است. ICO آن اخیرا پس از جمع آوری بیش از 13.6 میلیون دلار به پایان رسید.

InQubeta: تقویت موفقیت استارتاپ های هوش مصنوعی

این پلتفرم امکان سرمایه گذاری و پرداخت را با استفاده از سکه اصلی خود، توکن QUBE می دهد . کریپتوکارنسی تعادلی بین احتیاط مالی و سودمندی با ویژگی‌هایی مانند شخصیت کاهش‌دهنده تورم، حکمرانی غیرمتمرکز و مکانیسم سهام ایجاد می‌کند.
به گفته علاقه مندان DeFi، با استفاده از توکن QUBE، مردم برای مدت طولانی  نگران این نباشند که اکنون چه ارزهای دیجیتال بخرند .

ویژگی کاهش تورم توکن QUBE یکی دیگر از دلایل موفقیت پیش فروش آن است. این مدل از کاهش ارزش دارایی توسط تورم جلوگیری می کند. مصونیت با سوزاندن تمام نشانه های ناخواسته در گردش زمانی که نشانگرها قرمز هستند به دست می آید.

InQubeta یک بسته کامل برای استارتاپ هایی است که ممکن است ندانند چگونه سفر رشد خود را شروع کنند. با InQubeta، آنها می توانند با مربیان بالقوه ارتباط برقرار کنند تا درباره صنعت هوش مصنوعی بیشتر بیاموزند. کارآفرینان همچنین می توانند طناب های بازاریابی و مالی را بیاموزند و می توانند از حضور آن در رسانه های اجتماعی برای تبلیغ برند خود استفاده کنند.

توکن QUBE مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است و پیش فروش آن موفقیت چشمگیری داشته است. کارشناسان همچنین کاربرد منحصر به فرد آن را ستایش کرده اند. 

InQubeta هنگام تصمیم گیری های کلیدی، اعضای جامعه خود را درگیر می کند. تمرکززدایی حکومت به ذینفعان مختلف اجازه می دهد تا نظرات خود را بیان کنند و نگرانی های احتمالی را زودتر از موعد مشخص کنند. 

دارندگان توکن از امتیازات انحصاری برای تأیید پیشنهادهای جدید و اطمینان از رشد بهینه پلت فرم برخوردار می شوند.

از وب سایت InQubeta دیدن کنید

Shiba Inu developers to tackle deep fakes, plagiarism in media

شیبا اینو، یک ارز دیجیتال با تم سگ، فقط یک میم کوین متوسط ​​نیست. در طول سال‌ها، پروژه کریپتو به یک اکوسیستم DeFi همه‌کاره با یک صرافی رمزنگاری، یک راه‌حل لایه ۲ و سه توکن در میان پیشنهادات خود تبدیل شده است. 

که یکی از آلتکوین‌هایی است که باید در سال جاری مراقب آن باشید ، تمام تراکنش‌ها در شبکه Shiba Inu توسط توکن SHIB تعیین می‌شوند. 

برای حکومت، پلتفرم BONE ایجاد کرده است، در حالی که LEASH به حامیان طولانی مدت پاداش می دهد. تحلیلگران از نزدیک توکن SHIB را زیر نظر دارند که به دنبال کاهش فشار فروش، قیمت مثبتی را به دنبال داشته است.

The cryptocurrency was recently in the news after it became a part of the Content Delivery and Security Association (CDSA). 

By collaborating with the body, Shiba Inu’s team of developers will be creating technology to streamline security concerns in the media and content distribution space. The technology would specifically target issues like deep fakes and plagiarism.

Uniswap Labs unveils new ERC standard

Uniswap is among the most sought-after crypto exchanges globally and it facilitates snag-free sales, purchases, and the swapping of DeFi assets. Its native token UNI is used for all transactions on the exchange.

The emerging crypto has been recovering sharply recently as whales have started accumulating huge volumes. 

In a recent development, Uniswap Labs unveiled a new ERC protocol with Across for cross-chain interactions. 

Conclusion

For analysts, InQubeta, Shiba Inu, and Uniswap are among the crypto assets that have a timeless appeal. 

These coins are among the best cryptocurrencies to buy now. They have an enviable track record over the past few months. These tokens have lived up to their hype and haven’t disappointed crypto users with their potential. 

Analysts suggest that they are likely to continue with their gains due to their focus on new initiatives and upgrades. Uniswap, with its new ERC standard and Shiba Inu, with its CDSA collaborations are expanding their outreach. 

The InQubeta team has its eyes set on a bigger community of stakeholders and it has been busy planning a roadmap for the platform. Recently, the QUBE token went live on MEXC and Uniswap.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×