» بررسی » توکن فن منچستر سیتی چیست؟
بررسی

توکن فن منچستر سیتی چیست؟

2024-04-12 0019

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: توکن فن منچستر سیتی چیست؟

توکن فن منچستر سیتی که بر روی بلاک چین Chiliz (CHZ) ساخته شده است، یک توکن هوادار است که از طریق برنامه Socios.com در دسترس است. Socios نه تنها برای باشگاه های فوتبال، از جمله محبوب ترین ها (PSG)، بلکه برای UFC و مسابقات اتومبیل رانی نیز توکن های هوادار ایجاد کرده است. توکن‌های هوادار به دارندگان خود سهمی در مدیریت باشگاه می‌دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بر تصمیم‌گیری‌ها تأثیر بگذارند، قفل پاداش‌های VIP را باز کنند و به تبلیغات ویژه، بازی‌ها و شناخت دسترسی داشته باشند.

توکن فن منچستر سیتی (CITY) چیست؟

پس از موفقیت بزرگ PSG در ژانویه 2020، باشگاه فوتبال منچستر سیتی تصمیم گرفت سیتی را در مارس 2021 راه اندازی کند. موفقیت آن در درجه اول به موفقیت باشگاه در زمین و توسعه فناوری بلاک چین بستگی دارد. زمانی که شایعاتی مبنی بر پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه شنیده شد، قیمت این توکن افزایش یافت، اما پس از شکست این انتقال، کاهش یافت.

منچستر سیتی فن توکن توسط Chiliz پشتیبانی می شود و از طریق Socios.com ایجاد شده است، برنامه ای که به علاقه مندان به ورزش اجازه می دهد با باشگاه ها و انجمن های مورد علاقه خود تعامل داشته باشند. دریفوس، مدیرعامل چیلیز، بیش از 20 سال تجربه در ایجاد و رشد شرکت های مبتنی بر وب دارد. او قبل از تأسیس Chiliz در سال 2017، Webcity، یک راهنمای سفر تعاملی، و Winamax و Chilipoker را که پروژه‌های بازی آنلاین هستند، توسعه داد.

منچسترسیتی یکی از معروف ترین باشگاه های فوتبال انگلستان است که در دهه گذشته چهار بار قهرمان لیگ برتر شده است. این باشگاه توسط یکی از مشهورترین مدیران فوتبال جهان به نام پپ گواردیولا اداره می شود.

نماد هواداران منچستر سیتی نشان دهنده مالکیت حق رای است و به هواداران امکان دسترسی به پاداش ها و تجربیات منحصر به فرد باشگاه را می دهد. برای مثال، هواداران می‌توانند انتخاب کنند که چه پیامی روی بازوبند کاپیتانی باشد، از محوطه بازیکنان در استادیوم بازدید کنند، یا حق تماشای مسابقات در منطقه VIP و تخفیف‌هایی را برای کالاهای باشگاه دریافت کنند.

تا زمانی که CITY برای سرمایه گذاری در Socios.com فهرست شده است، طرفداران می توانند توکن را خریداری کرده و از این طریق در مدیریت باشگاه سهمی به دست آورند. علاوه بر این، طبق گفته استفان سیپلیک، معاون ارشد فروش مشارکت جهانی در سیتی، هر طرفدار باشگاه حق دریافت یک توکن منچستر سیتی را دارد.

بررسی سکه شهر

توکن های فن اکنون جایگاه قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال دارند. در نتیجه، توکن‌های راه‌اندازی شده توسط باشگاه‌های بزرگ، از جمله CITY، که در حال حاضر توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است، مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. با این حال، سرمایه گذاران باید به خاطر داشته باشند که قیمت توکن می تواند تحت تأثیر عواملی مانند نتایج مسابقه قرار گیرد.

چگونه توکن فن منچستر سیتی را بخریم؟

سیتی کوین را می توان به سرعت و ایمن از طریق بایننس ، بزرگترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان، بر اساس حجم معاملات، خریداری کرد.
برای خرید سیتی کوین ابتدا باید در بایننس ثبت نام کنید و سپس پول فیات ارسال کنید. پس از ارسال ارز فیات مانند دلار، سیتی کوین را می توان با خرید BUSD، بیت کوین (BTC)، بایننس کوین (BNB) و تتر (USDT) و معامله در جفت CITY خریداری کرد.
علاوه بر این، در بایننس ، کاربران می‌توانند برای خرید نه تنها با قیمت بازار، بلکه با ارزش کمتری نیز سفارش دهند. این کار را می توان با استفاده از تب Limit با وارد کردن مبلغی که می خواهید بخرید و قیمتی که می خواهید بپردازید انجام دهید.
پست اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: توکن فن منچستر سیتی چیست؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×