» بررسی » کاهش قیمت بیت کوین نگرانی ها را افزایش می دهد
بررسی

کاهش قیمت بیت کوین نگرانی ها را افزایش می دهد

2024-04-15 0018

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: افت قیمت بیت کوین نگرانی ها را به همراه دارد
بیت کوین ( BTC ) ، اولین و از نظر حجم، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان ، به دلیل کاهش قابل توجه قیمت، امروزه توجهات را به خود جلب کرده است. پس از چندین روز حفظ قیمت بالای 69000 دلار، قیمت بیت کوین به زیر 66000 دلار کاهش یافت. این تحول نگرانی هایی را در مورد احتمال کاهش بیشتر قیمت ایجاد کرده است.

آیا قیمت بیت کوین بیشتر کاهش می یابد؟

علی مارتینز، تحلیلگر معروف رمزارز، اظهارات قابل توجهی را در مورد اصلاح احتمالی قیمت بیت کوین بیان کرد. او در مقاله ای که در X به اشتراک گذاشته شد، اظهار داشت:

اصلاح قیمت 30 درصدی صعودی ترین اتفاقی است که می تواند برای #بیت کوین بیفتد.

مارتینز، که در مورد BTC نظر داد ، همچنین اشاره کرد که نقدینگی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. این تحلیلگر رمزارز نشان داد که اصلاح 30 درصدی در قیمت بیت کوین می تواند به بازارسازان کمک کند تا نقدینگی پیدا کنند. با ظهور این نقدینگی، ارزش بیت کوین می تواند به بالاترین حد خود برسد.

علاوه بر این، مارتینز در پست دیگری که در X به اشتراک گذاشته شد، سطح بحرانی برای بهبود بیت کوین را برجسته کرد. او به دقت 200 میانگین متحرک نمایی (EMA) را در نمودار چهار ساعته زیر نظر دارد. از ابتدای فوریه، این سطح ثابت کرده است که یک مانع چالش برانگیز در برابر مارپیچ های نزولی بیشتر برای BTC است.

علاوه بر این، مارتینز بر اهمیت این سطح تاکید کرد و پیشنهاد کرد که برگزاری آن می تواند راه را برای بهبود قابل توجه قیمت بیت کوین هموار کند. با این حال، سقوط به زیر این سطح حمایت، مشابه آنچه در اواسط ژانویه اتفاق افتاد، می‌تواند به معنای زیان بیشتر قیمت بیت کوین باشد.

در حالی که یک اصلاح قابل توجه می تواند منجر به کاهش قیمت بیت کوین شود، همچنین می تواند زمینه را برای یک روند صعودی بلندمدت فراهم کند. عقب نشینی می تواند نقطه ورود بهتری را برای سرمایه گذاران جدید فراهم کند و منجر به جریان نقدینگی شود که با پیش بینی مارتینز مطابقت دارد.

سقوط امروز در قیمت BTC

تا زمان انتشار، قیمت بیت کوین در 65776.07 دلار معامله می شود که در روز سه شنبه 2 آوریل 5.66 درصد کاهش داشت. ارزش بازار بیت کوین 1.29 تریلیون دلار است. برعکس، حجم معاملات بیت کوین با 74.04 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 45.68 میلیارد دلار رسیده است.

عقب نشینی اخیر در BTC را می توان به انحلال گسترده موقعیت های خرید که امروز ثبت شده است نسبت داد. به گفته Coinglass، از مجموع 149.54 میلیون دلار، انحلال موقعیت های خرید 108.78 میلیون دلار بوده است. در این میان صرافی ها از این موقعیت برای کسب سود استفاده کردند.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: افت قیمت بیت کوین باعث نگرانی می شود

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×