» بررسی » پیش بینی قیمت Credefi: همانطور که کارشناسان می گویند CREDI 33٪ افزایش می یابد این اولین پروژه AR/VR در جهان ممکن است بهترین ارز دیجیتال برای خرید باشد
بررسی

پیش بینی قیمت Credefi: همانطور که کارشناسان می گویند CREDI 33٪ افزایش می یابد این اولین پروژه AR/VR در جهان ممکن است بهترین ارز دیجیتال برای خرید باشد

2024-04-16 0021

قیمت Credefi در 24 ساعت گذشته با جهش 33 درصدی به 0.0496 دلار در ساعت 3 بامداد به وقت شرق شرق رسید که حجم معاملات با بیش از 506 درصد افزایش به 5.65 میلیون دلار رسید.

در حالی که افزایش قیمت توکن در 24 ساعت گذشته چشمگیر است، اما در مقایسه با جهش 578 درصدی در ماه گذشته کمرنگ است.

افزایش این پروژه احتمالاً در نتیجه راه‌اندازی شبکه آزمایشی Credefi بود که در 29 مارس اعلام شد.

مارس یک ماه شلوغ برای Credefi Finance بود که با نقاط عطف مهم و تحولات هیجان انگیز مشخص شد:

1. CryptoExpoEurope: تیم ما به طور فعال در Crypto Expo اروپا شرکت کرد، با افراد متعدد همفکر درگیر شد و ارتباطات ارزشمندی برای آینده ایجاد کرد… pic.twitter.com/sXC3CUNGsk

— Credefi (@credefi_finance) 1 آوریل 2024

این پروژه یک ماه شلوغ داشت و اکنون شاهد افزایش قیمت است زیرا بسیاری از بازارها در وضعیت قرمز قرار دارند.

پیش بینی قیمت Credefi

در حالی که Credefi شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده است که تقریباً نیمی از راه را به ATH سابق خود رسانده است، به نظر می رسد که اصلاحات در سطح بازار تا حدودی توانایی توکن را برای پیشرفت محدود کرده است. معامله گران اکنون به اندیکاتورهای فنی روی آورده اند تا پیش بینی کنند که قیمت به کجا خواهد رسید.

در حال حاضر، اندیکاتورهایی مانند باندهای بولینگر توکن نشان می دهد که زمان خرید فرا رسیده است. باندها در حال حاضر بسیار گسترده هستند، باند پایین 0.03855 دلار و بالا در 0.05335 دلار است، با قیمت تقریباً در نیمه راه بین این دو قرار دارد.

با این حال، مقدار شاخص قدرت نسبی توکن (RSI) نشان می‌دهد که CREDI شروع به کمی مشکل کرده است. پس از اینکه ساعاتی پیش از منطقه اشباع فروش صبح دیروز به منطقه اشباع خرید رفته بود، RSI به ارزش 75.19 رسید و سپس شروع به نزول کرد.

در زمان نگارش این مقاله، یک بار دیگر به سمت منطقه خنثی نزول می کند و ارزش آن در حال حاضر 58.74 است. این بدان معناست که معامله گران شروع به فروش کرده اند و فشار نزولی در حال افزایش است.

با توجه به اینکه این با عملکرد گروه‌ها در تناقض است، می‌تواند به معنای یکی از دو چیز باشد – یا گروه‌ها هنوز تغییر را در بازار نشان نداده‌اند، یا این ممکن است به سادگی یک افت کوچک و موقتی باشد که برخی معامله‌گران حرکت می‌کنند. برای کسب سود، در حالی که دیگران قصد دارند فعلاً نسبت به CREDI صعودی باقی بمانند.

در حال حاضر، قیمت CREDI بین حمایت قوی 0.045 دلار و مقاومت قوی در 0.050 دلار باقی مانده است و در حالی که فضای زیادی برای حرکت ندارد، احتمال اینکه یکی از این دو سطح به زودی شکسته شود، وجود دارد. علیرغم عملکرد مثبت توکن و عدم کمبود تحولات مثبت در ماه مارس، موج نزولی بازار احتمالاً به زودی به آن خواهد رسید.

Promising Alternative to Credefi

یکی از بهترین جایگزین های Credefi در حال حاضر، اولین پروژه رمزنگاری AR/VR در جهان است که به نام 5th Scape (5SCAPE) شناخته می شود. در حالی که این دو در یک عرصه نیستند – Credefi با DeFi و وام دادن مقابله می کند – 5th Scape مطمئناً یکی از بهترین فرصت ها در حال حاضر است.

The project intends to be the gateway to the next big thing of the decade. Its goal is to erase the boundaries of what can be done in the virtual world, which is practically infinite.

Of course, the experience is the primary concern, which is why the project focuses on building hyper-realistic worlds in VR.

It believes that this technology could be a game changer when it comes to gaming, education, and more, all while heightening experiences for the user. Best of all, it is still in presale, so it is not too late to join and become an early investor.

GET YOUR TOKENS NOW!!!#vr #5thscape #cryptocurrency #Presale pic.twitter.com/4t4cIrP0St

— 5th Scape (@5th_scape) March 28, 2024

The presale has already raised $3.5 million and is about to conclude Stage 3. Right now, the price of 5SCAPE is $0.00248 per token, but once Stage 4 kicks off, it will increase by 15% to $0.00285.

With the listing price fixed at $0.01, investors who buy now can lock in gains of 303% by the time of listing. In other words, now is the best time to buy and watch it grow before it even reaches the market.

If you decide to get involved, you can buy it with your card, or in exchange for ETH, USDT, BNB, or MATIC.

Visit the 5SCAPE presale here.

Related Articles:

  • How To Buy 5th Scape – 5SCAPE Token Presale Review
  • Where to Buy Presale Crypto: Unlock Exclusive Early Investments Now!
  • PRESALE CRYPTO LIST: Top Upcoming Cryptocurrencies to Invest in 2024

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×