» بررسی » پیش بینی قیمت برای KangaMoon (KANG)، Dogwifhat (WIF) و Ripple (XRP) در سه ماهه دوم 2024
بررسی

پیش بینی قیمت برای KangaMoon (KANG)، Dogwifhat (WIF) و Ripple (XRP) در سه ماهه دوم 2024

2024-04-12 0028

با نزدیک شدن به سه ماهه دوم سال 2024، تحلیلگران ارزهای دیجیتال در مورد آنچه که برای KangaMoon (KANG)، Dogwifhat و Ripple در نظر گرفته شده است، بسیار هیجان زده می شوند. هدف Dogwifhat بالاست، سعی می‌کند به اوج خود یعنی 3.4 دلار برسد، در حالی که ریپل همچنان در چارت‌ها ثابت مانده است و امیدوار است به زودی رکوردهای جدیدی را بشکند. و سپس تازه وارد، KangaMoon، که قبلاً شاهد جهش عظیم 180 درصدی از قیمت اولیه خود بوده است و در مرحله چهارم پیش فروش خود سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تحلیلگران قیمت تمام وقت جدید (ATH) را برای Dogwifhat (WIF) پیش بینی می کنند

Dogwifhat (WIF) که بر روی بلاک چین سولانا سوار می شود، به عنوان یک سکه میم برتر در بازار ارزهای دیجیتال موج می زند . این بسیار عالی بوده است، با اوج ماهانه 321.38 درصدی که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. و فقط در هفته گذشته، به لطف حمایت باورنکردنی جامعه پر جنب و جوش آن، قیمت Dogwifhat با رشد چشمگیر 31 درصدی از 2.13 دلار به 3.43 دلار رسید.
با نگاهی به سال گذشته، توکن Dogwifhat افزایش باورنکردنی 1766.49 درصدی را تجربه کرده است و در حال حاضر حدود 3.15 دلار معامله می شود. Dogwifhat با قرار گرفتن در جایگاه 45 در CoinMarketCap ، دارای ارزش بازار زنده 3 میلیارد دلاری است. با توجه به عملکرد چشمگیر آن تا کنون، تحلیلگران پیش بینی می کنند که توکن WIF بومی ممکن است از بالاترین قیمت قبلی خود یعنی 3.4 دلار عبور کند و در سال 2024 به ارتفاعات حتی بالاتری برسد.

KangaMoon (KANG) هدف 3 میلیون دلاری را در پیش فروش مداوم تضمین می کند 

KangaMoon (KANG)، یک پروژه میم جدید امیدوارکننده، در پیش فروش مداوم خود در حال جلب توجه است. پروژه میم کوین که اخیراً به نقطه عطف قابل توجه بودجه پیش فروش 3 میلیون دلاری رسیده است، در نظر دارد تا 10 میلیون دلار تا پایان پیش فروش به دست آورد، بنابراین خود را در میان بهترین توکن های جدید میم برای سرمایه گذاری بالقوه قرار می دهد.

پس از راه‌اندازی، KangaMoon قصد دارد تا صحنه ارزهای دیجیتال را با بازی‌های بازی برای کسب درآمد و یک مدل اجتماعی-fi تغییر دهد و تجربه‌ای تازه و جذاب را ارائه دهد. با تاکید بر مشارکت جامعه، کاربران می‌توانند از طریق فعالیت‌های مختلف مانند اشتراک‌گذاری پست‌ها و نظر دادن، توکن‌ها را کسب کنند.

علاوه بر جذابیت، KangaMoon یک برنامه ارجاع پاداش ارائه می دهد و در حال حاضر در مرحله 4 پیش فروش خود است، با توکن های KANG با قیمت 0.014 دلار، به علاوه 10٪ پاداش. سرمایه گذاران اولیه با جهش قابل توجهی از 0.0050 دلار به 0.014 دلار، بازدهی 180 درصدی را مشاهده می کنند. تحلیلگران پتانسیل بیشتری را پیش‌بینی می‌کنند و بازدهی بیش از 50 برابری را در ماه‌های آینده پیش‌بینی می‌کنند.

KangaMoon با برنامه‌هایی برای فهرست شدن در صرافی Tier 1 CEX در سه ماهه دوم، قصد دارد موقعیت خود را مستحکم کند و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند. همانطور که علاقه بیشتر می شود، آماده رقابت با سکه های میم برتر مانند Dogwifhat است که آن را به یک انتخاب قانع کننده برای کسانی که به دنبال رشد در بازار ارزهای دیجیتال هستند تبدیل می کند.

Will Ripple (XRP) Reach New Highs Before Quarter 2?

توکن ریپل اخیراً در نمودارها روزهای سختی را سپری کرده است و به خوبی سایر ارزهای رمزپایه عمل نمی کند. در 7 روز گذشته، قیمت ریپل با افزایش ملایم 0.43 درصدی مواجه شد و از 0.6 دلار به 0.66 دلار معامله شد. در همین حال، نمودار ماهانه تصویر گسترده‌تری را نشان می‌دهد که انعطاف‌پذیری ریپل را علی‌رغم شکست‌های اخیر نشان می‌دهد.

Despite the recent challenges, Ripple token is holding its ground, showing resilience in its network. Looking ahead, traders are curious to see if Ripple will make any signs of a potential turnaround.

Don’t Miss Out on KangaMoon (KANG) Presale – Explore Its Thrilling Potential! 

Join Our Telegram Community: https://t.me/KangaMoonofficial
Meta Title: Price Projections for KangaMoon, Dogwifhat, and Ripple in Q2 2024
Meta Description: Get insights into the potential price movements of KangaMoon, Dogwifhat, and Ripple in the second quarter of 2024.
Keywords: Dogwifhat, Dogwifhat price, Dogwifhat token, Ripple, Ripple token, Ripple price, top meme coin, new meme token, meme coin

Disclaimer: This sponsored content is not endorsed by CaptainAltcoin, which takes no responsibility for its accuracy or quality. This content was not written by CaptainAltcoin’s team. We advise readers to do their own research before interacting with any featured companies. The information provided is not financial or legal advice. Neither CaptainAltcoin nor any third party recommends buying or selling any financial products. Investing in crypto assets is high-risk; consider the potential for loss. CaptainAltcoin is not liable for any damages or losses from using or relying on this content.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×