» بررسی » پیش‌بینی قیمت ApeWifHat: با آماده شدن این رقیب Solana Meme Coin برای لیست‌های CEX، APEWIFHAT 15 درصد افزایش می‌یابد.
بررسی

پیش‌بینی قیمت ApeWifHat: با آماده شدن این رقیب Solana Meme Coin برای لیست‌های CEX، APEWIFHAT 15 درصد افزایش می‌یابد.

2024-04-16 1019

قیمت ApeWifHat در 24 ساعت گذشته 15 درصد جهش کرد و در ساعت 05:26 صبح به وقت شرقی به 0.000000081 دلار رسید و حجم معاملات با افزایش 2 درصدی به 2.8 میلیون دلار رسید.

APEWIFHAT به جذب سرمایه گذاران بیشتر و بیشتر ادامه داده است و بیش از 20000 دارنده توکن را به ثبت رسانده و فهرست BitMart را تضمین کرده است. آیا با آماده شدن تیم برای لیست ها و مشارکت های بیشتر، قیمت افزایش می یابد؟

گاوهای نر قیمت ApeWifHat برای یک رالی صعودی بر فراز گوه سقوط آماده می شوند


منبع تجزیه و تحلیل نمودار APEWIFHATUSD: Geckoterminal.com

قیمت ApeWifHat چند روز پس از رسیدن به بالاترین حد تاریخ خود (ATH) یعنی 0.0000001898 دلار، روند نزولی داشته است، که باعث شد قیمت به کمترین قیمت خود در 0.00000003654 دلار، ثبت شده در 28 مارس، کاهش یابد.

گاوهای نر APEWIFHAT از قیمت پایین همیشه به عنوان سطح حمایت فوری برای پیشبرد قیمت استفاده کرده اند و توکن 120 درصد نسبت به منطقه پشتیبانی افزایش یافته است. علاوه بر این، قیمت قبلاً مرز بالایی الگوی گوه نزولی را لمس کرده است که ممکن است نشان دهنده آغاز روند صعودی باشد.

قیمت ApeWifHat همچنین بر روی میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) معامله می شود که پتانسیل افزایش قیمت را حتی بیشتر نشان می دهد.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح 50 خط وسط که در حال حاضر در 53 است، بازگشته است، که ممکن است نشان دهنده افزایش دیوانگی خرید از سوی سرمایه گذاران علاقه مند باشد. اگر گاوها بتوانند موضع صعودی خود را حفظ کنند، RSI می‌تواند به راحتی به منطقه بیش از حد خرید 70 صعود کند که نشان‌دهنده فشار خرید شدید است.

خط Stochastic Oscillator 14 3 3 (آبی) از بالای خط ماشه (نارنجی) عبور می کند که نشان دهنده یک متقاطع میانگین متحرک صعودی است. در چنین سناریویی، گاوها از کراس اوور به عنوان تشویقی برای افزودن به خرید خود استفاده می‌کنند و به طور بالقوه قیمت را حتی بیشتر می‌کنند.

پیش بینی قیمت ApeWifHat

تجزیه و تحلیل قیمت ApeWifHat نشان می دهد که گاوها می توانند برای ادامه روند صعودی الگوی گوه در حال سقوط آماده شوند.

RSI و نوسانگر استوکاستیک نشان می‌دهند که قیمت ممکن است همچنان به سمت هدف جدید در $0.0000001635 ادامه دهد، با هدف گاوها برای بازپس گیری ATH قبلی خود.

با این حال، اگر قیمت به مرز پایینی گوه نزولی برخورد کند، APEWIFHAT می‌تواند دورنمای صعودی را نفی کند، که می‌تواند قیمت را تا سطح حمایت بحرانی 0.00000004522 دلار کاهش دهد.

در همین حال، با بازگشت قیمت گاوهای APEWIFHAT، سرمایه‌گذاران نیز بر روی SMOG متمرکز شده‌اند، زیرا پیش‌بینی‌ها قبل از پایان فصل 1 ایردراپ آن، که «بزرگ‌ترین در تاریخ» نامیده می‌شود، افزایش می‌یابد.

Smog Soaring Onto Centralized Exchanges With New Airdrop

طبق آخرین اعلامیه تیم توسعه، Smog یک سکه میم جدید سولانا است که قرار است به زودی اولین فهرست خود را در یک صرافی متمرکز (CEX) تضمین کند.

در نتیجه، سرمایه‌گذاران بیشتری به این پروژه هجوم آورده‌اند و در 30 روز گذشته 85 درصد افزایش داشته‌اند.

یک #Memecoin برای حکومت بر همه آنها! 🚀

برای بزرگترین #Airdrop تاریخ که در #Solana توزیع شده است آماده شوید. 💰

به #SMOG در Zealy بپیوندید! 🔥

لینک در Bio 🔗 pic.twitter.com/vsn4p5cSF4

— SMOG (@SMOGToken) 8 فوریه 2024

مشخصات این فهرست کمیاب است، اما این احتمال وجود دارد که در این هفته رخ دهد، که می تواند راه را برای فهرست دیگری هموار کند.

علاوه بر این، این پروژه بزرگ ترین ایردراپ تاریخ را نوید می دهد و 35 درصد از 1.4 میلیارد توکن عرضه خود را به این منظور اختصاص داده است. فصل 1 ایردراپ قرار است در 3 آوریل به پایان برسد که شامل هدایایی به ارزش 1 میلیون دلار است.

دارندگان همچنین تشویق می شوند به انجام وظایف روزانه در Zealy ادامه دهند تا قبل از پایان فصل جوایزی کسب کنند. معاملات زنجیره ای محور اصلی فصل دوم ایردراپ خواهد بود که از 4 آوریل آغاز می شود.

Buy $SMOG – Best Opportunity For 100X Gains

همچنین فرصتی برای کسب درآمد منفعلانه با Smog وجود دارد، زیرا می‌توانید SMOG دلار را با بازده درصدی 42 درصدی سالانه (APY) خریداری کرده و به اشتراک بگذارید .

Crypto Gains، یک تحلیلگر رمزارز و یوتیوب، معتقد است که Smog پتانسیل افزایش 100Xt دیگر را دارد.

بهترین مکان برای خرید Smog در وب سایت رسمی است ، جایی که می توانید تا زمانی که این پیشنهاد ادامه دارد، 10٪ تخفیف دریافت کنید.

برای تعویض ETH یا BNB با توکن های SMOG به یک کیف پول سازگار نیاز دارید. همچنین می توانید از کارت بانکی خود استفاده کنید.

Related News

  • کریپتو بعدی که منفجر می شود: رونمایی از لرزشگیر بالقوه بازار 2024 🚀💥
  • بهترین آلت‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری: رونمایی از بهترین انتخاب‌ها برای حداکثر بازده!
  • جایگزین های بایننس – 10 پلتفرم بهتر

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×