» بررسی » پروژه Memecoin سلبریتی ها منجر به ناامیدی سرمایه گذاران می شود
بررسی

پروژه Memecoin سلبریتی ها منجر به ناامیدی سرمایه گذاران می شود

2024-04-13 0021

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: پروژه Memecoin سلبریتی منجر به ناامیدی سرمایه گذاران می شود
بازارهای ارزهای دیجیتال شاهد افزایش پروژه‌های memecoin بوده‌اند ، یکی از این پروژه‌ها به نام Bobaoppa، یک memecoin Solana که توسط موسیقی‌دان تایوانی و چهره شناخته‌شده بلاک‌چین، جفری هوانگ راه‌اندازی شد، دارندگان توکن را پس از پیش‌فروش 40 میلیون دلاری به یک ترن هوایی می‌برد.

پروژه Memecoin شخصیت معروف ناامید می شود

به گفته CoinGecko، پروژه memecoin Bobaoppa در 30 مارس در بالاترین سطح خود با 0.001474 دلار افتتاح شد، اما مدت کوتاهی بعد با 74 درصد کاهش به 0.0003854 دلار رسید. در زمان نگارش این مقاله، قیمت Bobaoppa اندکی بهبود یافته و به 0.0007194 دلار رسیده است.

در 28 مارس، سرمایه گذاران بیش از 200000 SOL را بر اساس یک توییت به آدرس Bobaoppa memecoin ارسال کردند که بیش از 40 میلیون دلار برای سرمایه گذاری جمع آوری کرد. از آن زمان، ارزش این توکن به 73 میلیون دلار رسیده است، اما همه شرکت کنندگان از این روند راضی نیستند.

یکی از کاربران پس از اینکه سرمایه گذاری 10000 دلاری آنها به ارزش 129 دلار کاهش یافت، دیگر هرگز در پیش فروش شرکت نخواهد کرد. در همین حال، اینفلوئنسر کریپتو borovik.sol به وحشت سرمایه گذاران پیوست و از او پرسید:

“اگر همه بعد از 5 دقیقه بفروشند، پیش فروش چه فایده ای دارد؟”

دیوانگی Memecoin در اکوسیستم سولانا

در میان شور و هیجان معاملات، مهم‌ترین بینش از خود برادر بزرگ ماچی به دست آمد، که توضیح داد که برخلاف طرح‌های پمپ و تخلیه سنتی memecoin، Bobaoppa یک توکن dump-and-pump بود و ادعا کرد که با سایر memecoin‌ها متفاوت است.

هوانگ با الهام از افزایش اخیر پروژه‌های سولانا با مضمون سگ، توکن Bobaoppa را با پیشینه‌ای ایجاد کرد. وب سایت رسمی اعلام کرد:

«روزی روزگاری، پسر برادر بزرگ ماچی، بوبا اوپا، سفری را برای کسب ثروت نسلی آغاز کرد. او از طریق آزمایش‌ها و مصیبت‌ها، memecoin BOBAOPPA را ایجاد کرد و از قدرت بخش DeFi استفاده کرد .

پروژه‌های Memecoin در اکوسیستم سولانا با 33 پیش‌فروش تنها در ماه گذشته که 149.2 میلیون دلار درآمد داشته‌اند، شروع به کار کرده‌اند. آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیان‌گذاران سولانا، از آن زمان به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که در میان جنون ادامه‌دار دست از کار بکشند.

پست اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: پروژه Memecoin سلبریتی منجر به ناامیدی سرمایه گذاران می شود

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×