» بررسی » نهنگ های بیت کوین دستگیر شدند: میلیون ها بیت کوین با کاهش قیمت ها منتقل شد
بررسی

نهنگ های بیت کوین دستگیر شدند: میلیون ها بیت کوین با کاهش قیمت ها منتقل شد

2024-04-12 0018

شما همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: نهنگ های بیت کوین دستگیر شدند: میلیون ها بیت کوین با کاهش قیمت ها منتقل شد
انتظارات کاهش قیمت بیت کوین کمتر از 24 ساعت پیش شروع شده بود و ما هشدارهای اولیه را صادر کردیم. در حالی که قیمت بیت کوین هنوز 69500 ​​دلار بود، به سرمایه گذاران توصیه کردیم که محتاط باشند. سپس، بدون تأخیر زیاد، کاهش از اوایل صبح آغاز شد. پس چرا سقوط کرد و اکنون چه اتفاقی می افتد؟

چرا بیت کوین (BTC) سقوط کرد؟

قیمت بیت کوین در ساعات اولیه روز از 69500 ​​دلار به 66000 دلار کاهش یافت. چند ساعت پس از باز شدن بازارهای ایالات متحده، قیمت بیشتر به 64550 دلار کاهش یافت. دلیل اصلی این کاهش فروش غالب در کانال ETF بود. ETF های بیت کوین نقطه ای ماه آوریل را خوب شروع نکردند و سرمایه گذاران را به سمت کاهش ریسک سوق داد.
از سوی دیگر، حرکت دارایی های سیلکرود امروز موج دوم کاهش را به همراه داشت. اگرچه سرمایه گذاران ممکن است فراموش کرده باشند، اما FUD هایی مانند MTGOX و Silkroad هنوز اشتهای خرس ها را تحریک می کنند.

علاوه بر این، با کاهش حجم معاملات، سرمایه گذاران بلندمدت همچنان به سود خود ادامه می دهند. عرضه توسط سرمایه گذاران کوتاه مدت به سطحی رسیده است که در 26 ژوئیه 2021 مشاهده شد. این نشان می دهد که دست های ضعیف ممکن است در صورت افت ناگهانی قیمت دارایی های خود را سریعتر تخلیه کنند.

آیا ارزهای دیجیتال دوباره افزایش خواهند یافت؟

تقاضای ETF می تواند در کوتاه مدت بهبود یابد و به طور بالقوه به رکود پایان دهد. سیگنال اولیه این افزایش حجم از BlackRock و Fidelity خواهد بود. با این حال، تحلیلگران همچنان به دنبال سرنخ هایی از داده های تاریخی هستند. مقایسه با نصف شدن های قبلی می تواند ایده هایی در مورد دوره فعلی به ما بدهد.
طبق داده‌های تاریخی، سناریوی نصف کردن پاداش بلوک پنج مرحله‌ای 18 روز قبل از نصف شدن وارد عمل می‌شود. Rekt Capital، تحلیلگر کریپتو معتقد است که حرکت مداوم قیمت می تواند تکرار عملکرد BTC در دوره های 2016 و 2020 باشد.

در دوره های 2016 و 2020، BTC به ترتیب 38 درصد و 20 درصد کاهش یافت. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین به مدت 7 ماه به طور مداوم در حال افزایش بوده است، دیدن دوباره چنین افت قابل توجهی نباید تعجب آور باشد، حتی در محیطی که همه می گویند “این بار متفاوت خواهد بود.” سناریوی کاهش عمیق‌تر کریپتوکارنسی پادشاه با از دست دادن حمایت بحرانی 60000 دلار آغاز می‌شود. با این حال، برای ادامه رالی، باید شاهد بسته شدن قیمت بالای 69000 دلار و فراتر از 73777 دلار باشیم. با این حال، از آنجایی که هیچ کس نمی تواند آینده را ببیند، چاره ای جز زندگی و تماشا نداریم.

پست اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: نهنگ های بیت کوین دستگیر شدند: میلیون ها بیت کوین با کاهش قیمت ها منتقل شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×