» بررسی » نهنگ جدید 237.8 میلیارد SHIB را پس از پیشرفت قابل توجه شیبا اینو ربود
بررسی

نهنگ جدید 237.8 میلیارد SHIB را پس از پیشرفت قابل توجه شیبا اینو ربود

2024-04-26 0015

با افزایش اعتماد به میم کوین Shiba Inu در بین سرمایه گذاران، نهنگ جدیدی ظهور می کند که نشان دهنده علاقه و سرمایه گذاری رو به رشد در این ارز دیجیتال است.

طبق داده‌های Etherscan، یک کیف پول ارز دیجیتال تازه ایجاد شده چند صد میلیارد سکه میم SHIB را فقط یک روز پیش خریداری کرد.

نهنگ جدید شیبا اینو در میان اخبار خرید و توسعه بزرگ ظاهر شد

یک تراکنش مهم شامل انتقال 237,868,630,126 توکن SHIB به ارزش 6,290,435 دلار از یک کیف پول ناشناس انجام شد. این نشان می دهد که یا یک خرید خارج از بورس (OTC) یا یک دارنده بزرگ که ارز دیجیتال خود را در آدرس های کوچکتر توزیع مجدد کند.
زمان این خرید همزمان با اعلامیه قابل توجه تیم SHIB بود که سرمایه گذاری 12 میلیون دلاری برای توسعه راه حل لایه 3 در بلاک چین شیباریوم را فاش کرد. علاوه بر این، رهبر SHIB سفرهای جهانی اخیر را روشن کرد.

رهبر SHIB هدف پشت سفرهای گسترده و تلاش های جمع آوری کمک های مالی را آشکار می کند

در توئیتی اخیر، شیتوشی کوساما ، سرپرست پروژه SHIB ، دلیل سفرهای مکرر خود را در اوایل سال جاری فاش کرد که شامل بازدید از ژاپن، هنگ کنگ، پورتوریکو، شهرهای مختلف ایالات متحده، دبی و مالدیو بود. هدف از این سفرها جمع آوری سرمایه برای توسعه راه حل بلاک چین لایه 3 بود که در بالای Shibarium ساخته می شود، یک راه حل لایه 2 در اتریوم.

بنابراین اکنون می‌دانید که چرا من به تغییر مکان خود ادامه دادم و در عین حال به باهوش‌ترین ذهن‌ها در صنعت خود اشاره می‌کردم. این روز بزرگی برای SHIB است زیرا ما برای رمزگذاری و ارتقای کل برند خود به جلو می‌رویم. چیزهای زیادی برای ارتش در انتظار است. من هرگز بیشتر از این برای #SHIB هیجان زده نبودم https://t.co/qt1dx6K7ea — Shytoshi Kusama™ (@ShytoshiKusama) 23 آوریل 2024

بلاک چین لایه 3، مبتنی بر شیباریوم، نوید افزایش حریم خصوصی، امنیت و کارایی تراکنش های SHIB را می دهد . مدیر بازاریابی SHIB، لوسی، توضیح داد که افزودن راه حل لایه 3 بر روی لایه 2 شبیه به افزودن یک لایه امنیتی اضافی است که تراکنش ها را ایمن تر و کارآمدتر می کند.

همچنین بخوانید: کارشناس پیش بینی می کند که Dogecoin (DOGE) 700٪ به سمت هدف 1 دلار رشد کند

راه حل لایه 3 آینده انتظار می رود معاملات سریع و کم هزینه، ویژگی های انطباق برای تسهیل حسابرسی تراکنش های خصوصی و سایر عملکردها را ارائه دهد. علاوه بر این، توکن مورد انتظار TREAT که برای انتشار در این بلاک چین جدید برنامه ریزی شده است، به عنوان ارزی برای تقویت تراکنش ها عمل می کند، مشابه نحوه عملکرد BONE در حال حاضر در Shibarium.
مهم:  لطفاً توجه داشته باشید که این مقاله فقط برای ارائه اطلاعات است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی، مالیاتی، سرمایه گذاری، مالی یا هر نوع دیگری تلقی شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×