» بررسی » لیست های جدید رابینهود سرمایه گذاران را هیجان زده می کند
بررسی

لیست های جدید رابینهود سرمایه گذاران را هیجان زده می کند

2024-04-26 0015

همچنین می‌توانید این خبر را در COINTURK NEWS: Listings New on Robinhood Excite Investors بخوانید
Robinhood همچنان به افزودن لیست های جدید روزانه ادامه می دهد. در این زمینه، Shiba Inu (SHIB) که بزرگترین رقیب DOGE به حساب می‌آید، Avalanche (AVAX) به عنوان رقیب اتریوم و Compound (COMP) هیجان را در بین سرمایه‌گذاران برانگیخته است.

تصمیم رابینهود در مورد SHIB، AVAX و COMP

طبق اخبار اخیر، خبرهای خوبی برای سرمایه گذارانی که در نیویورک معامله می کنند وجود دارد. اعلام شده است که سرمایه گذاران ساکن در نیویورک اکنون می توانند SHIB، AVAX و COMP را در پلت فرم معاملاتی محبوب معامله کنند.

این سه آلتکوین از جمله ارزهای رمزپایه بسیاری هستند که در چند هفته گذشته توسط رابینهود فهرست شده است. این فهرست بندی ها بر اساس قوانین و تعهدات حوزه های قضایی انجام می شود.

در روزهای ابتدایی آوریل، رابینهود گام مهمی برداشت. این پلتفرم تصمیم خود را برای فهرست کردن Optimism (OP) به نمایندگی از تاجران اتحادیه اروپا اعلام کرد.

به طور مشابه، BONK مبتنی بر Solana نیز در کنار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، Dogecoin (DOGE)، Solana (SOL) و اتریوم (ETH) به Robinhood راه پیدا کرده است .

در حالی که فهرست‌های رابین‌هود بخشی از فرآیند گسترش دسترسی در نظر گرفته می‌شوند، اما می‌توان آنها را راهی برای افزایش پذیرش و استفاده برای بسیاری از این ارزهای دیجیتال دانست.

فهرست شدن در یک پلتفرم معاملاتی با حجم بالا مانند Robinhood می تواند هیجان قابل مشاهده ای را برای حرکت قیمت توکن به ارمغان بیاورد و گروه وسیع تری از معامله گران را با فرصت ها و دسترسی های معاملاتی بیشتری فراهم کند.

سیاست های سختگیرانه Robinhood تضمین کرده است که در حال حاضر فهرستی شامل بیش از 30 دارایی دیجیتالی با دقت انتخاب شده دارد.

آلت کوین های فهرست شده می توانند افزایش قیمت را ببینند

به دنبال اخبار فهرست‌بندی اخیر، همانطور که قبلاً در مورد BONK دیده شد، اکثر این توکن‌ها معمولاً پاسخ قیمت مثبتی را نشان دادند. SHIB اگرچه بعداً سقوط کرد، اما پس از انتشار این خبر 2 درصد افزایش نشان داد. این وضعیت همچنین باعث افزایش فوق‌العاده میزان سوختگی SHIB شد.

به طور مشهودی، نرخ رایت شیبا اینو 2200 درصد افزایش یافت و انتظارات را برای افزایش در دنیای ارزهای دیجیتال افزایش داد. AVAX پس از انتشار این خبر با 0.4 درصد افزایش به 38.57 دلار رسید، اما بعداً به دنبال روند نزولی بازار به 36.50 دلار سقوط کرد.

COMP پس از انتشار این خبر، 0.90 درصد افزایش یافت و با قیمت 59.95 دلار معامله شد. آن نیز از بقیه بازار پیروی کرد و بعداً با افت 4 درصدی به 57.28 دلار رسید.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS: Listings New on Robinhood Excite Investors ظاهر شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×