» آموزش » دنیای ارز دیجیتال در 2023
آموزش - بررسی - پرطرفدار - تازه ها

دنیای ارز دیجیتال در 2023

2023-03-02 10328

بهترین ارز دیجیتال برای خرید در 2023

این یک پیشنهاد مالی نمی باشد و کلیه عواقب به عهده خود سرمایه گذار خواهد بود .

بیت کوین (BTC) – به‌طورکلی بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

اتریوم (ETH) – امیدوارکننده‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در حال حاضر
اِیپ کوین (APE) – بهترین ارز دیجیتال متمرکز بر NFT برای خرید
سولانا (SOL) – بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و نگهداری بلندمدت
آوالانچ (AVAX)
بایننس کوین (BNB) – سریع‌ترین رشد ارز دیجیتال برای خرید در سال 2023
کازماس (ATOM)
فایل کوین (FIL)
کاردانو (Ada) – ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری در حال حاضر
پالیگان (MATIC) – توکن مقیاس‌پذیر پیشرو با پتانسیل صعودی بالا

 

این ده ارز در حال حاضر جزِ داغ ترین ارزها هستند 

10 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2023
این روزها که بورس در دوران رکود خود به سر می‌برد، شاهد مهاجرت سرمایه‌گذاران از این بازار به بازار ارز دیجیتال هستیم. بازار کریپتو کارنسی‌ها پتانسیل رشد و افزایش سرمایه‌ را دارد. احتمالاً تا 5 الی 10 سال دیگر ارزش برخی از ارزهای دیجیتال به طرز حیرت آوری بالا رفته و کریپتوها دنیا را بگیرند؛ اما مسئله اصلی این است که از بین بیش از 8,400 ارز، بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کدام است؟! در این مطلب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد.

می‌توان با کمتر از 500 هزار تومان هم در صرافی های ارز دیجیتال با خرید و فروش کوین ها سود کسب کرد؛ اما چی بخریم که سود قابل توجهی بدست آوریم؟

تقریباً در تمام سال 2022، ارزهای دیجیتال یک نوع دارایی و نسخه بتا و جدیدتر از بازار سهام بوده است: وقتی سهام بالا رفت، ارزهای دیجیتال هم بالارفتند و بالعکس. متأسفانه، تا پایان مهر سهام افزایشی نداشته و سهم‌های S&P 500، داو جونز و نزدک همگی وارد مدارهای نزولی شده بودند.

در ابتدای آغاز سه‌ماهه چهارم، در سال 2022 سهام S&P 500 حدود 24.8 درصد کاهش داشت ، درحالی‌که سهام نزدک فناوری حدود 32.4 درصد کاهش به خود دید. بازارهای ارزهای دیجیتال هم در آن دوره افت حیرت‌انگیز 56.6 درصدی را تجربه کرد.

خبر خوب این است که در ماه مهر زمانی که بازار سهم 9.3 درصد سقوط کرد، دارایی‌های ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری را از خود نشان دادند و تنها 3.1 درصد کاهش داشتند.

تاریخچه نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال مملو از نوسانات عجیب‌وغریب بوده و در حال حاضر هم افزایش بیشتر نرخ بهره تقریباً تضمین‌شده است. اما برای افراد ریسک‌پذیر، آبان ماه می‌تواند زمان خوبی برای گرفتن موقعیت جدید در حوزه ارزهای دیجیتال باشد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×