» بررسی » دلایل اصلی برای اینکه قیمت PEPE به زودی به ATH جدید می رسد
بررسی

دلایل اصلی برای اینکه قیمت PEPE به زودی به ATH جدید می رسد

2024-04-26 0015

بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته شاهد افت 4 درصدی بود و در زمان تهیه این گزارش به حدود 2.48 تریلیون دلار رسید. این کاهش همزمان با بیت کوین (BTC) بود که به دلیل تلاقی مرگ بین 50 و 100 SMA و کندل 9 قرمز از TD Sequential در بازه زمانی 12 ساعته، با فشار نزولی قابل توجهی مواجه شد.

در میان این آشفتگی بازار، معامله گران توجه خود را به سکه های میم معطوف می کنند و آلت کوین های مبتنی بر ابزار را تحت الشعاع قرار می دهند. بخش میم کوین شاهد رشد انفجاری بوده و ارزش بازار بیش از 54 میلیارد دلار و میانگین حجم معاملات روزانه حدود 6.2 میلیارد دلار دارد.

پپه به عنوان یک رهبر ظاهر می شود

میم کوین مبتنی بر اتریوم Pepe (PEPE) به طور مداوم برجسته شده است و در هفت روز گذشته افزایش قابل توجه بیش از 53 درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر در حدود 0.00000726 دلار در جلسه اواسط لندن در روز پنجشنبه معامله می شود، افزایش پپه را می توان تا حدی به لیست اخیر معاملات آتی Pepe perpetual 1000PEPE-PERP در بورس بین المللی Coinbase و Coinbase Advanced نسبت داد.

$PEPE یک شکست الگوی پرچم صعودی واضح را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده پتانسیل شکستن بالاترین رکوردهای تاریخ است. 🚀

منبع: CryptoCove pic.twitter.com/KXrNhMliXV

— Bitcoinsensus (@Bitcoinsensus) 25 آوریل 2024

کاپیتان فایبیک، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، آینده امیدوارکننده‌ای را برای پپه پیش‌بینی می‌کند و نشان می‌دهد که این سکه در مسیر رسیدن به بالاترین رکورد جدید در برابر دلار آمریکا قرار دارد. فایبیک خروج پپه از یک پرچم صعودی را پس از یک مرحله اصلاحی شش هفته ای برجسته می کند، که نشان دهنده یک روند صعودی بالقوه است.

علی‌رغم این خوش‌بینی، مسیر قیمت پپه به توانایی آن در پیشی گرفتن مداوم از سطح حمایت فعلی در نمودار هفتگی بستگی دارد. حفظ این حرکت برای چشم انداز صعودی سکه در کوتاه مدت بسیار مهم است.

شرط بندی روی میم کوین

بهبودهای پیش‌بینی‌شده در نقدینگی در اکثر کوین‌های مم، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای بازار در ماه‌های آینده نشان می‌دهد. تسلط سکه‌های میم با تم سگ مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) در چرخه‌های گاو نر قبلی، راه را برای موج جدیدی از سکه‌های میم هموار کرده است و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

علاوه بر این، ادغام میم کوین ها در بلاک چین های مختلف و پروژه های وب 3 به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش و افزایش فعالیت روی زنجیره عمل می کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×