» بررسی » جامعه Dogecoin با عدم اطمینان بازار مبارزه می کند
بررسی

جامعه Dogecoin با عدم اطمینان بازار مبارزه می کند

2024-04-26 0015

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: Dogecoin Community Battles Market Uncertainty
با افزایش تعداد ممکوین‌هایی که وارد بازار می‌شوند، جامعه Dogecoin می‌تواند از غرق شدن ارز دیجیتال در بلاتکلیفی جلوگیری کند، اما تحلیلگران در مورد امیدواری سرمایه‌گذاران مبنی بر اینکه قیمت DOGE در این چرخه به 1 دلار برسد، تردید دارند. سطح 1 دلاری مورد نظر برای DOGE نشان‌دهنده افزایش 36 درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود در می 2021 به 0.73 دلار و افزایش 525 درصدی نسبت به قیمت امروزی 0.16 دلاری است.

نکات کلیدی داده برای DOGE

داده های CoinMarketCap نشان می دهد که هفته گذشته DOGE 2.58٪ افزایش یافته است. این رشد در مقایسه با سایر پروژه های بزرگ memecoin در همان بازه زمانی به طور قابل توجهی کمتر است. ارزش بازار سه پروژه برتر memecoin همگی شاهد تغییرات قیمت قابل توجهی در هفت روز گذشته بوده اند. PEPE 43 درصد، Shiba Inu 17.42 درصد و Dogwifhat (WIF) 14.43 درصد افزایش یافت.
داده های CoinGlass نشان می دهد که ارزش کل تمام قراردادهای آتی معوق یا تکمیل نشده DOGE در صرافی ها از 2.15 میلیارد دلار در 1 آوریل به سطح فعلی 928.72 میلیون دلار کاهش یافته است. علیرغم کاهش فعالیت بازار آتی برای memecoin، Rekt Capital پیشنهاد می‌کند که چرخه‌ای در نمودار DOGE نشان می‌دهد که Dogecoin همچنان احتمالاً می‌تواند به سطح 1 دلار در این چرخه برسد.

Dogecoin و Power Community

Dogecoin به خاطر میراث تاریخی خود شناخته شده است و همانطور که سرمایه گذاران اغلب در رسانه های اجتماعی اشاره می کنند، چرخه های قابل پیش بینی زیادی دارد. سرمایه گذار بلاک چین، Mane، در پستی در 24 آوریل، به 15300 دنبال کننده X خود گفت که داده های تاریخی نشان می دهد که DOGE به طور کلی در طول ماه مه شاهد افزایش قیمت است.

رکت همچنین پست‌های بالقوه ایلان ماسک را در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک عامل قیمت در نظر گرفت و اظهار داشت که ماسک همچنان علاقه زیادی به Dogecoin دارد. ماسک از 17 آوریل به طور منظم با پدیده معروف DOGE DogeDesigner در X در تعامل بوده است.

در آوریل 2023، ماسک از یک قاضی آمریکایی درخواست کرد که شکایت 258 میلیارد دلاری علیه او را رد کند، زیرا او یک طرح هرمی را برای ترویج Dogecoin اجرا می کند. با این حال، ماسک اخیراً اشاره کرد که علاقه او به ارزهای دیجیتال ممکن است کمی کاهش یافته باشد. در یک رویداد X Space در دسامبر 2023، ماسک به کتی وود، مدیرعامل Ark Invest گفت:

من زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد ارز دیجیتال نمی کنم.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: Dogecoin Community Battles Market Uncertainty

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×