» بررسی » توکن شیبا اینو علیرغم افت قیمت افزایش پیدا می کند
بررسی

توکن شیبا اینو علیرغم افت قیمت افزایش پیدا می کند

2024-04-26 0015

شما همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: شیبا اینو توکن با وجود کاهش قیمت افزایش یافته است.
شیبا اینو علیرغم کاهش 8 درصدی قیمت، به دلیل افزایش نرخ سوخت آن از توجه سرمایه گذاران دور نمانده است. به ویژه در این دوره، مشاهده شد که سوخت‌های شیبا اینو بیش از 2000 درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده خوش‌بینی سرمایه‌گذاران است و منجر به افزایش حدس و گمان در مورد حرکت‌های مثبت بالقوه قیمت برای SHIB می‌شود . علاوه بر این، به نظر می رسد اظهاراتی که دیروز منتشر شد نیز به فعالیت پیرامون SHIB کمک کرده است.

شیبا اینو برنز

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Shibburn، که سوختگی Shiba Inu را ردیابی می‌کند، میزان سوختگی SHIB بیش از 2000 درصد افزایش یافته است. تنها در 24 ساعت گذشته، بیش از 40.06 میلیون توکن SHIB سوزانده شد.

به دنبال این سوختگی ها، دو مورد سوختگی قابل توجه 20 میلیون و 16.86 میلیونی دیگر رخ داد که نشان دهنده افزایش تراکنش های مربوط به SHIB است.

علیرغم سوختن بیش از 410.72 تریلیون SHIB از زمان آغاز به کار، عرضه در گردش SHIB همچنان در سطح قابل توجهی 582.87 تریلیون قرار دارد.

آینده SHIB

پس از تحولات اخیر، رابینهود اعلام کرد که SHIB به همراه چندین ارز دیجیتال دیگر در منطقه نیویورک عرضه خواهد شد که سرمایه گذاران SHIB را هیجان زده خواهد کرد.

برای کاربران ارزهای دیجیتال در نیویورک، Robinhood اعلام کرد که تراکنش‌های مربوط به SHIB، همراه با سایر ارزهای دیجیتال مانند AVAX و COMP، قابل انجام است. انتظار می رود این اعلامیه به یک محیط اعتماد کمک کند و از بهبود قیمت SHIB حمایت کند.

از سوی دیگر، تصمیم اخیر Shiba Inu برای جمع آوری 12 میلیون دلار مرتبط با توکن های کاربردی و حاکمیتی TREAT نشان دهنده تعهد آن به گسترش برنامه های پشتیبانی شده و موارد استفاده است.

علاوه بر این، به نظر می رسد که آنها در صدد توسعه یک فرآیند بلاک چین لایه 3 جدید متمرکز بر حریم خصوصی و تقویت اکوسیستم Shiba Inu هستند.

اما با وجود افزایش میزان سوختگی در 24 ساعت گذشته، لازم به ذکر است که میزان سوختگی هفتگی 37.31 درصد کاهش داشته است. با این وجود، افزایش اخیر در نرخ سوختگی، همراه با فعالیت‌های توسعه و فهرست‌بندی، به نظر می‌رسد توجه را به آینده Shiba Inu جلب کرده است.

از زمان نوشتن این مقاله، قیمت شیبا اینو پس از افت 7.87 درصدی، 0.00002517 دلار خریداران پیدا کرده است. علاوه بر این، حجم معاملات پس از افزایش 11.02 درصدی به 825.08 میلیون دلار افزایش یافته است.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: شیبا اینو توکن با وجود افت قیمت افزایش یافته است

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×