» بررسی » سرکوب جنایات رمزنگاری آمریکا منجر به محکومیت زندان می شود
بررسی

سرکوب جنایات رمزنگاری آمریکا منجر به محکومیت زندان می شود

2024-04-12 0019

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: سرکوب جنایات رمزنگاری آمریکا منجر به محکومیت زندان می شود
ایالات متحده هنوز گام های جامعی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال برنداشته است و به نظر می رسد صورتحساب ها فراموش شده اند. با این حال، برای مجازات جرایمی مانند پولشویی نیازی به قوانین جدید نیست. بنابراین، مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده به کار مجدانه خود برای مجازات مجرمان ادامه می دهند.

مجازات رمزنگاری آمریکا

طبق اعلامیه اخیر، رائول رودریگز به دلیل شرکت در فعالیت های مجرمانه از طریق پلتفرم LocalBitcoins به ۵۷ ماه زندان محکوم شده است . رائول با استفاده از رمزارز تبدیل عواید دارو به پول نقد را تسهیل می کرد و یک تجارت انتقال پول بدون مجوز را اداره می کرد.
رائول رودریگز، همچنین به عنوان raultiovigia، 44 ساله، در میامی زندگی می کند. او در کار تبدیل پول نقد به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با پرداخت هزینه و بالعکس بود. رودریگز این خدمات را از طریق یک پلتفرم مبادله به نام “LocalBitcoins” ارائه کرد.

رودریگز از سال 2016 تا 2022 تراکنش هایی به ارزش حداقل 5,047,462 دلار انجام داد. در همین دوره، او به کاربر با بیشترین حجم در پلتفرم مربوطه تبدیل شد. او علاوه بر محکومیت ۵۷ ماهه زندان، به سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد و باید ۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۴۶۲ دلار جریمه نقدی بپردازد.

برای بیش از پنج سال، رودریگز یک تجارت انتقال پول ثبت نشده و بدون مجوز را اداره می کرد. در میان مشتریان رودریگز یک قاچاقچی مواد مخدر و یک پولشویی حرفه ای وجود داشت.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: سرکوب جنایات رمزنگاری آمریکا منجر به محکومیت زندان می شود

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×