» بررسی » انتقال اسرارآمیز 3 تریلیون شیبا اینو (SHIB) سؤالاتی را ایجاد می کند
بررسی

انتقال اسرارآمیز 3 تریلیون شیبا اینو (SHIB) سؤالاتی را ایجاد می کند

2024-04-26 0014


تصویر جلد از طریق
U.Today
انتقال قابل توجهی از سه تریلیون  توکن Shiba Inu (SHIB) اخیراً در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده است که باعث بررسی دقیق و گمانه زنی در مورد پیامدهای آن شده است. این تراکنش، به ارزش تقریبی 79.497 میلیون دلار، از طریق گزارشی از  Whale Alert ، یک پلتفرم متخصص در ردیابی حرکات ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ، فاش شد.
بر اساس این گزارش، این انتقال بین کیف پول‌های فاش نشده صورت گرفته و هویت طرف‌های درگیر را پنهان کرده است. با این حال، در میان این معما، یک نهاد از سایه ها بیرون آمده است –  رابینهود ، غول کارگزاری مشهور آمریکایی. 

داده‌های Etherscan نشان داد که یکی از آدرس‌های گیرنده متعلق به Robinhood است که به دخالت این شرکت در این تراکنش مرموز اشاره دارد.

🚨 🚨 🚨 🚨 3,000,000,000,000 #SHIB (79,947,000 تومان) از کیف پول ناشناس به کیف پول ناشناس منتقل شد https://t.co/V8B7aaSbae

— هشدار نهنگ (@whale_alert) 24 آوریل 2024

علی‌رغم حدس اولیه انتقال نهنگ‌های ناشناخته که بازار SHIB را دستکاری می‌کنند، تحلیل‌های بیشتر توسط Arkham چنین تصوراتی را از بین برد. مشخص شد که این انتقال صرفا مستلزم یک مانور داخلی بین دو کیف پول Robinhood – از “0x73AF” تا “0x2eFB” است.

اولی که میزبان انبار قابل توجه SHIB با 4.13 تریلیون توکن بود، شاهد انتقال دارایی های خود به دومی بود و  موقعیت SHIB خود را به 6.179 تریلیون به ارزش 167.87 میلیون دلار ارتقا داد.

انگیزه های پشت سر انتقال قابل توجه SHIB رابینهود همچنان موضوع حدس و گمان در جامعه ارزهای دیجیتال است. جامعه مشتاق درک پیامدهای استراتژیک چنین حرکاتی در اکوسیستم پلتفرم ها و تأثیر بالقوه آنها بر پویایی گسترده تر بازار است. این تراکنش همچنین دارایی های رمزنگاری گسترده تر این کیف پول ها را که تخمین زده می شود نزدیک به 1 میلیارد دلار باشد، روشن کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×