» بررسی » شرکت تجزیه و تحلیل نشان می دهد: “بازار ارزهای دیجیتال کاملاً عاری از اثراتی است که در مورد سقوط FTX ایجاد کرد.”
بررسی

شرکت تجزیه و تحلیل نشان می دهد: “بازار ارزهای دیجیتال کاملاً عاری از اثراتی است که در مورد سقوط FTX ایجاد کرد.”

2024-04-13 0021

طبق گزارش تحقیقاتی اخیراً منتشر شده توسط شرکت خدمات مالی Galaxy Digital، بازار ارزهای دیجیتال از زمان فروپاشی FTX دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است.

بر اساس این گزارش، پس از سقوط، صرافی‌های ارزهای دیجیتال جدیدی پدید آمدند که به کاربران اجازه می‌دهند خودشان دارایی‌های دیجیتال خود را ذخیره کنند. این پلتفرم ها برای رفع فقدان نظارت و شفافیتی که به سقوط FTX کمک کرد، طراحی شدند. تحلیلگر Lucas Tcheyan نوشت که این صرافی ها به کاربران اجازه می دهد تا کنترل مستقیم بر دارایی های دیجیتال خود داشته باشند.

صرافی هایی که خود حضانت را ارائه نمی دهند، شروع به انتشار شواهدی از حسابرسی ذخیره خود کرده اند. بر اساس این گزارش، این به عنوان مدرکی است که آنها دارایی های مشتری مورد ادعای خود را دارند.

Bankman-Fried هفته گذشته پس از مجرم شناخته شدن هفت فقره کلاهبرداری و توطئه مرتبط با فروپاشی FTX به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

اخبار مرتبط: لحظات داغ: بیت کوین به ارزش 2.1 میلیارد دلار که توسط دولت آمریکا ضبط شد شروع به حرکت کرد – آدرسی که باید دنبال کنید

راه اندازی ETF های بیت کوین (BTC) نقطه ای نیز یک تغییر بازی بود. در یک گام مهم رو به جلو، کاربران ایالات متحده در نهایت به یک ETF تنظیم شده بیت کوین دسترسی خواهند داشت. چیان نوشت، این امر به سرمایه‌گذاران همان حمایت‌هایی را از سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد که هنگام خرید سهام دریافت می‌کنند، و انگیزه‌های حرکت به مبادلات غیرقانونی فراساحلی را کاهش می‌دهد.

گلکسی دیجیتال خاطرنشان کرد که همچنین فشارهایی برای چارچوب‌های نظارتی بهتر و شیوه‌های خود تنظیمی در صنعت ارزهای دیجیتال وجود دارد.

با وجود این گام‌های مثبت رو به جلو، بازار ارزهای دیجیتال مملو از چالش‌ها است. در این گزارش آمده است که اولویت باید به رسیدگی و اصلاح اقدامات مضری که در گذشته به شهرت این صنعت لطمه زده است داده شود.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

به خواندن ادامه دهید: شرکت تجزیه و تحلیل نشان می دهد: “بازار ارزهای دیجیتال کاملاً عاری از اثراتی است که در مورد سقوط FTX ایجاد کرد”

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×