» بررسی » بایننس برای حذف شش جفت معاملاتی، سهام اعضای تیم SHIB به‌روزرسانی عمده Shibarium، 25 میلیارد ADA در 24 ساعت منتقل شد: Crypto News Dig…
بررسی

بایننس برای حذف شش جفت معاملاتی، سهام اعضای تیم SHIB به‌روزرسانی عمده Shibarium، 25 میلیارد ADA در 24 ساعت منتقل شد: Crypto News Dig…

2024-04-26 1015


تصویر جلد از طریق
U.Today

سه خبر برتر روز گذشته که توسط U.Today به شما ارائه شده است را بررسی کنید.

بایننس شش جفت معاملاتی را از فهرست خارج کرد

بر اساس اعلامیه اخیر بایننس از 24 آوریل،  معامله در 6 جفت معاملات نقطه ای را حذف و متوقف می کند. تصمیم خروج از فهرست به دنبال بررسی دوره‌ای بورس از همه جفت‌های معاملات نقطه‌ای فهرست شده است. بر اساس نتایج، بایننس ممکن است به دلیل نقدینگی کم، حجم معاملات یا دلایل دیگر، حمایت از برخی جفت‌های معاملاتی را متوقف کند. اعلان  مورد بحث مربوط به جفت های زیر است: ALPINE/BTC، FRONT/TUSD، HARD/BTC، RUNE/TUSD، SSV/TUSD و WIN/BRL . از 6 فروردین ساعت 3 بامداد از روی سکو حذف خواهند شد. به همین ترتیب، خدمات Spot Trading Bot برای جفت‌های معاملات نقطه‌ای فوق الذکر در تاریخ و زمان مشخص شده، حسب مورد قطع خواهد شد. برای جلوگیری از ضرر و زیان، به مشتریان بایننس توصیه می‌شود قبل از قطع خدمات Spot Trading Bot، ربات‌های Spot Trading خود را به‌روزرسانی و/یا خاتمه دهند.

عضو تیم Shiba Inu به‌روزرسانی مهم Shibarium را به اشتراک می‌گذارد

لوسی، رهبر بازاریابی در Shiba Inu و علاقه‌مند مشهور SHIB، اخیراً به پلتفرم X رفته است تا به  آنچه برای Shibarium ، راه‌حل لایه 2 Shiba Inu، در سال‌های 2024-2025 در راه است اشاره کند. از جمله  پیشرفت‌های مورد آزمایش برای Shibarium در سال‌های آینده عبارت‌اند از: ShibaSwap (نسخه 1.75 و به دنبال آن 2.0)، Shibahub، Treat، ShibaEternity P2E، Shib the Metaverse، K9finance Liquid Staking و لایه 3 آزمایش شبکه. لوسی در پایان به‌روزرسانی خود افزود: «به‌علاوه، DAO‌های کاملاً کاربردی برای همه توکن‌های اکوسیستم شیبا در دسترس خواهند بود». اگرچه جزئیات هنوز فاش نشده است، پست X عضو تیم باعث ایجاد سر و صدا و گمانه زنی در جامعه SHIB شده است. شیباریوم از زمان راه اندازی در آگوست 2023 رشد قابل توجهی داشته است و به 417,309,222 تراکنش در کل، 1,785,549 در آدرس کیف پول و 4,388,404 در کل بلاک رسیده است.

25 میلیارد کاردانو (ADA) در 24 ساعت: چه اتفاقی می افتد؟

داده های زنجیره ای اخیر نشان می دهد که ADA با افزایش چشمگیر تعداد تراکنش های بزرگ، افزایش قابل توجهی در فعالیت داشته است. در یک دوره 24 ساعته، 25 میلیارد ADA جابجا شد. چنین افزایش عمده ای در حجم تراکنش های بزرگ اغلب نشان دهنده تحرکات قابل توجه کیف پول توسط بازیگران نهادی یا نهنگ است که به طور بالقوه نشان دهنده آمادگی برای تحولات بازار صعودی یا نزولی است. شدت این فعالیت توسط حجم معاملات بزرگ که اخیراً به 27.67 میلیارد ADA به اوج خود رسیده است، حمایت می شود. علاوه بر این، نمودار قیمت ADA یک روایت پر تنش را نشان می دهد. پس از یک رکود، ADA تلاش هایی را برای بازگشت انجام داده است و با متحرک نمایی 50 روزه که تقریباً 0.5 دلار است، معاشقه کرده است. با این حال، یک پیشرفت واضح رخ نداده است. در زمان نگارش این مقاله، ADA به ازای هر CoinMarketCap با 5.99 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، 0.4654 دلار معامله می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×