» بررسی » شیبا اینو (SHIB) از برنامه های جاه طلبانه شیباریوم پرده برداری می کند زیرا کانگامون نمایش را می دزدد
بررسی

شیبا اینو (SHIB) از برنامه های جاه طلبانه شیباریوم پرده برداری می کند زیرا کانگامون نمایش را می دزدد

2024-04-26 0013

  • Shiba Inu از برنامه های Shibarium از جمله ارتقاء به ShibaSwap و معرفی توکن TREAT رونمایی کرد.
  • Kangamoon فرهنگ میم و بازی برای کسب درآمد را با استفاده از رمز $KANG ترکیب می کند.
  • پیش فروش کانگامون در حال انجام، با فروش 67.9 درصد توکن، 5,727,717.801 دلار افزایش داد.

شیبا اینو (SHIB) با پرده برداری از یک نقشه راه مملو از پروژه ها و ارتقاهای جاه طلبانه، به پیشرفت های پیشگامانه در اکوسیستم شیباریوم توجه کرده است.

در همین حال، در میان هیاهوهای پیرامون برنامه‌های شیبا اینو ، کانگامون به عنوان یک رقیب ظاهر می‌شود و با رویکرد منحصربه‌فرد خود به فرهنگ میم و ویژگی‌های نوآورانه توجه را به خود جلب می‌کند .

شیبا اینو برای اکوسیستم شیباریوم برنامه ریزی می کند

شیبا اینو که به خاطر جامعه پر جنب و جوش و پروژه های جاه طلبانه اش مشهور است، اخیرا نقشه راه خود را برای اکوسیستم شیباریوم فاش کرده است. این نقشه راه نویدبخش پیشرفت‌ها و پیشرفت‌های گسترده‌ای است که شامل امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بازی، مشارکت اجتماعی و زیرساخت‌های فنی می‌شود.

چه چیزی در سال 2024/2025 برای #شیباریوم در راه است؟

– #Shibaswap (نسخه 1.75 به دنبال آن 2.0)
– #Shibahub
– @treatsforShib
– #ShibaEternity P2E
– @mvshib
– @K9finance Liquid Staking
– Layer 3 Testnet

علاوه بر این، DAOهای کاملاً کاربردی برای همه توکن‌های موجود در Shiba در دسترس خواهند بود… pic.twitter.com/iICIaoi11Z

— 𝐋𝐔𝐂𝐈𝐄 | SHIB.IO 🧜🏼‍♀️ (@LucieSHIB) ۲۴ آوریل ۲۰۲۴

در خط مقدم نقشه راه Shiba Inu، نسخه های ارتقا یافته ShibaSwap، صرافی غیرمتمرکز رسمی (DEX) قرار دارند. هدف این ارتقاء بهبود تجربه کاربر و معرفی ویژگی‌های جدید است که نسخه‌های 1.75 و 2.0 به زودی راه‌اندازی می‌شوند.

انتشار آتی برنامه Shiba Hub که به عنوان یک پلتفرم چند منظوره که Shibarium را برای ارائه منابع ارزشمند، بینش و انجمن های تعاملی اجتماعی به کاربران ارائه می دهد، به هیجان اضافه می کند.

غنی‌سازی بیشتر اکوسیستم، معرفی TREAT، یک نشانه جدید با نقش‌های محوری در اکوسیستم است. TREAT به عنوان یک توکن پاداش برای به اشتراک گذاشتن SHIB در استخرهای نقدینگی، و همچنین نمادی برای مدیریت و هزینه گاز برای راه حل آینده بلاک چین Layer-3 Shibarium عمل می کند.

علاقه مندان به بازی می توانند راه اندازی نسخه Play-to-Earn (P2E) Shiba Eternity را پیش بینی کنند و فرصت های هیجان انگیزی را برای کسب جوایز در حین غرق شدن در بازی ارائه دهند.

با این پروژه های نوآورانه و ارتقاء در افق، Shiba Inu برای رشد و موفقیت مداوم در چشم انداز ارزهای دیجیتال آماده است.

Kangamoon: integrating SocialFi and Play-to-Earn

همانطور که Shiba Inu از برنامه های خود برای آینده پرده برداری می کند، Kangamoon به عنوان یک رقیب قابل توجه در فضای سکه های میم رمزگذاری شده ظاهر می شود و فرهنگ میم را با SocialFi و عناصر Play-to-Earn ترکیب می کند.

Kangamoon یک تجربه بازی همهجانبه را ارائه می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند تلاش‌هایی را برای شکوه آغاز کنند، قهرمانان را جمع‌آوری کنند، در نبردهای حماسی شرکت کنند، یا روی مبارزان مورد علاقه خود شرط‌بندی کنند تا توکن‌های KANG دلاری و جوایز انحصاری کسب کنند.

بازیکنان می‌توانند NFT‌های کمیاب را کنترل کنند، قفل محتوای انحصاری را باز کنند، و با گیمرهای دیگر در حین صعود به رتبه‌ها و تابلوهای امتیازات، اتحاد ایجاد کنند.

هدف این پروژه ایجاد یک جامعه قوی از علاقه مندان به میم و در عین حال فراهم کردن فرصت هایی برای تعامل، رشد و کسب پاداش است.

Kangamoon presale

در حال حاضر، کنگامون در مرحله پیش فروش خود قرار دارد و توجه و سرمایه گذاری قابل توجهی را به خود جلب کرده است. پیش فروش به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا توکن های $KANG را در مراحل اولیه به دست آورند، با 10٪ پاداش در همه خریدها.

تا آخرین به‌روزرسانی، پیش‌فروش مبلغ قابل‌توجهی را افزایش داده است و به 5,727,717.801 دلار رسیده است و 67.9 درصد از توکن‌های قبلاً فروخته شده است. 32.1 درصد باقیمانده فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا در سرمایه گذاری امیدوارکننده کانگامون مشارکت کنند.

شرکت کنندگان علاقه مند می توانند توکن $KANG را با قیمت فعلی آن 0.0196 دلار خریداری کنند.

علاوه بر پیش فروش، کانگامون در حال آماده شدن برای توسعه مرحله ای خود است که در یک نقشه راه جامع مشخص شده است. این نقشه راه شامل برنامه‌هایی برای راه‌اندازی توکن، ایجاد جامعه، تلاش‌های بازاریابی و ادغام ویژگی‌های Play-to-Earn است که زمینه را برای صعود Kangamoon در بازار ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.

Conclusion

همانطور که Shiba Inu از برنامه های جاه طلبانه خود برای اکوسیستم Shibarium پرده برداری می کند، Kangamoon به عنوان یک رقیب امیدوار کننده ظاهر می شود و ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ میم، SocialFi و عناصر Play-to-Earn را ارائه می دهد.

با توجه به اینکه هر دو پروژه برای رشد و موفقیت آماده هستند، چشم انداز ارزهای دیجیتال برای تحولات هیجان انگیز در ماه های آینده آماده شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×