» بررسی » بررسی بازار کریپتو: ETH، SUI، ENA، XVG، LTC
بررسی

بررسی بازار کریپتو: ETH، SUI، ENA، XVG، LTC

2024-04-12 0021

همانطور که از کاهش شدید ارزش بازار جهانی مشخص است، خرس ها همچنان در جلسه امروز دست بالا را دارند. ارزش بازار جهانی در زمان انتشار 2.47 تریلیون دلار بود که نشان دهنده افت 6.5 درصدی در 24 ساعت گذشته بود در حالی که حجم معاملات 125.2 میلیارد دلار در مدت مشابه افزایش یافت.

بررسی قیمت اتریوم

اتریوم (ETH) همچنان با فعالیت نزولی گسترده روبرو است که از افت شدید ارزش امروز مشاهده می شود. روند قیمت اتریوم به زیر میانگین متحرک ساده 20 دوره ای (SMA) می رسد که نشان دهنده روند نزولی است. از سوی دیگر، باندهای بولینگر در حال گسترش هستند که نشان دهنده افزایش نوسانات بازار است. قیمت اتریوم به زیر باند پایین تر حرکت کرده و بسته شده است، که گاهی اوقات نشان دهنده شرایط فروش بیش از حد است.

از طرف دیگر، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) زیر خط سیگنال و صفر است که نشان دهنده حرکت نزولی است. قیمت اتریوم در زمان انتشار 66991 دلار بود که نشان دهنده کاهش 3.4 درصدی نسبت به قیمت 24 ساعته قبلی خود است.

بررسی قیمت سوئی

Sui (SUI) نیز امروز با اصلاحاتی روبرو است زیرا در 24 ساعت گذشته 6.5 درصد کاهش داشته است. با نگاهی به تجزیه و تحلیل عمیق نمودارهای Sui، اندیکاتور تمساح خطوط درهم تنیده را نشان می دهد که نشان دهنده فقدان یک روند واضح یا یک بازار در حال تثبیت است.

از سوی دیگر، شاخص جریان پول (MFI) در حدود 42.89 است، که نه بیش از حد خرید است و نه بیش از حد فروش می شود، که با سیگنال تجمیع از اندیکاتور تمساح همسو می شود. قیمت Sui در زمان انتشار 1.76 دلار بود که نشان دهنده کاهش 6 درصدی نسبت به قیمت 24 ساعته قبلی بود.

نمودار 4 ساعته SUI/USDT | منبع: TradingView

بررسی قیمت اتنا

با این حال، اتنا (ENA) علیرغم رکود عمومی بازار، توانسته است در جلسه امروز رشد داشته باشد. با نگاهی به یک تحلیل عمیق، متوجه می‌شویم که اندیکاتور Supertrend زیر قیمت و سبز است، که نشان‌دهنده روند صعودی است.

برعکس، شاخص جهت دار متوسط ​​(ADX) حدود 35.53 است که نشان دهنده یک روند قوی است (معمولاً ADX بالای 25 نشان دهنده روند قوی است). قیمت Ethena در زمان انتشار 0.8957 دلار بود که نشان دهنده 30.2٪ پمپ نسبت به قیمت 24 ساعته قبلی آن است.

بررسی قیمت آستانه

Verge (XVG) یکی دیگر از جلسات امروز است زیرا آلتکوین نیز سودهای قابل توجهی را ثبت کرده است. قیمت Verge بالاتر از خط میانه Pitchfork است که نشان دهنده روند صعودی است. این احتمالاً می تواند به معنای یک پمپ قیمت در کوتاه مدت باشد.

از سوی دیگر، نوسانگر عالی (AO) نوارهای سبز رنگ را بالای خط صفر نشان می دهد که نشان می دهد حرکت صعودی در حال افزایش است. قیمت Verge در زمان انتشار 0.0116 دلار بود که نشان دهنده 28.96٪ پمپ نسبت به قیمت 24 ساعته قبلی آن است.

Litecoin Price Review

لایت کوین (LTC) یکی دیگر از سودهای امروز است، زیرا آلتکوین نیز در جلسه امروز سود قابل توجهی را ثبت کرد. با نگاهی به تجزیه و تحلیل عمیق، Ichimoku Cloud نشان می‌دهد که قیمت لایت کوین در بین ابر قرار دارد، که نشان‌دهنده تغییر یا تثبیت روند بالقوه است.

از سوی دیگر، شاخص کانال کالا (CCI) در حدود 65.29 است که در محدوده نرمال قرار دارد، نه بیش از حد خرید شده و نه بیش از حد فروش، که حاکی از حرکت متوسط ​​و بدون شرایط شدید است. قیمت LTC در زمان انتشار 106.73 دلار بود که نشان دهنده افزایش 8.99 درصدی نسبت به قیمت 24 ساعته قبلی خود است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×