» بررسی » افزایش رکورد در حجم معاملات بیت کوین ETF در ماه مارس
بررسی

افزایش رکورد در حجم معاملات بیت کوین ETF در ماه مارس

2024-04-12 1018

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: رکورد افزایش حجم معاملات بیت کوین ETF در ماه مارس
صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) شاهد افزایش حجم معاملات به 111 میلیارد دلار در ماه مارس بودند. این پیشرفت تقریباً سه برابر حجم معاملات ثبت شده در ماه فوریه بود که تحت سلطه صندوق های ETF Grayscale و BlackRock بود. بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، حجم معاملات نقدی بیت کوین ETF در ماه مارس به 111 میلیارد دلار در مقایسه با 42.2 میلیارد دلار ثبت شده در فوریه افزایش یافت.

رکورد افزایش در ماه مارس

مهم است که به خاطر داشته باشید که فوریه اولین ماه کامل معاملات محصولات سرمایه گذاری بیت کوین از زمان عرضه آنها در بازار در 11 ژانویه بود. بنابراین، عملکرد قوی در ماه مارس، علاقه فزاینده به صندوق های نقدی ETF بیت کوین را تقویت می کند.

صندوق ETF بیت کوین بلک راک IBIT همچنان بر حجم معاملات تسلط دارد و پس از آن صندوق GBTC Grayscale و صندوق FBTC Fidelity قرار دارند. بالچوناس در پست بعدی، نموداری توسط تحلیلگر جیمز سیفارت را به اشتراک گذاشت که تسلط فزاینده صندوق IBIT بر GBTC در سهم بازار را نشان می دهد، این موضوع را تایید کرد و اظهار داشت:

در حالی که همه صندوق‌های ETF در حال کسب موفقیت‌های سودآور هستند، IBIT در مسابقه حجم برنده شد و رسماً به GLD بیت‌کوین تبدیل شد.

وضعیت فعلی صندوق های ETF چگونه است؟

بر اساس داده‌های Farside Investors، وجوه نقدی تجمعی بیت‌کوین ETF در 1 آوریل خروجی خالص 86 میلیون دلاری را ثبت کردند. ورودی‌های غالب IBIT ETF BlackRock، که مجموعاً 165.9 میلیون دلار بود، بر خروجی 302.6 میلیون دلاری Grayscale سایه انداخت.

صندوق FBTC Fidelity با 44 میلیون دلار در 1 آوریل دومین ورودی بالاتر را به نام خود ثبت کرد، در حالی که صندوق ETF ARKB 21Shares ARKB اولین خروجی 300,000 دلاری خود را از زمان شروع معامله در 11 ژانویه تجربه کرد. وجوه نقد ETF BlackRock و Fidelity به حدود 18 میلیارد دلار و 1 دلار بیت کوین رسید. میلیارد دلار از دارایی های مدیریت شده در ماه گذشته، به ترتیب موفق ترین از نظر ورود است.

از سوی دیگر، صندوق GBTC Grayscale پس از ثبت بیش از 300 میلیون دلار در 1 آوریل، از 15 میلیارد دلار در کل خروجی فراتر رفت. طبق داده های Coinglass، دارایی های تحت مدیریت GBTC تا 46 درصد کاهش یافت و به 22 میلیون دلار کاهش یافت. صندوق های ETF بیت کوین به طور کامل بازار بیت کوین را متحول کرده اند و در ماه مارس به بالاترین حد خود رسیده اند. فعالان بازار چرخه متفاوتی را با موفقیت صندوق های ETF و رویداد نصف شدن بیت کوین در کمتر از 20 روز پیش بینی می کنند.
این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: افزایش رکورد در حجم معاملات بیت کوین ETF در ماه مارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×